Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم عصر روز گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه باید توجه ویژه ای به حجاب در استان داشته باشیم، اظهار کرد: وضعیت عفاف و حجاب کارکنان ادارات آذربایجان شرقی مناسب نیست.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت عفاف و حجاب در جامعه، گفت: وضعیت حجاب و عفاف در بیمارستان ها نیز مناسب نیست و باید مسئولان مربوطه این وضع را کنترل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه آیت الله بهشتی نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشتند و به همین مناسبت مراسم سالگرد شهادت ایشان در تبریز برگزار می شود، ادامه داد: مراسمی به مناسبت سالگرد ایشان و همزمان با هفته قوه قضائیه روز پنجشنبه از ساعت ۱۱ تا ١٣ در مسجد مقبره تبریز برگزار می‌شود.

امام جمعه تبریز با اشاره به ترورهای ششم و هفتم تیر سال ۱۳۶۰ نیز گفت: این حادثه تاریخی یادآور یکی از حوادث تلخ انقلاب اسلامی و سندی برای حقانیت کشورمان است. در این حادثه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست تروریست‌های وابسته به استکبار در مسجد ابوذر تهران ترور شدند.

وی افزود: فردای آن روز نیز انفجار حزب جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد و منجر به شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش شد.

آل هاشم به ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا نیز اشاره داشت و گفت: ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا باعث عزت و اقتدار کشورمان شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز

در رده سنی نونهالان هم ۳۸۴کشتی گیر از سایر شهرستان‌های استان حضور داشتند و رقابت‌های بسیار جذاب و مهیجی را به نمایش گذاشتند.

 در هردو رشته کشتی فرنگی و آزاد تیمی خردسالان ونونهالان:تیم‌های میانه وتبریز اول شدند.

تیم خردسالان منتخب استان در رقابت‌های لیگ منطقه‌ای حضور خواهد داشت؛ و تیم نونهالان هم از ۹تا ۱۶اردیبهشت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نونهالان به میزبانی استان تهران حضور خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی» به تصویب اولیه رسید
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی»
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی»
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است