Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@13:44:14 GMT

چاقوکشی در عروسی خون به پا کرد!

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۸۲۶۵

پسر نوجوان که در یک جشن عروسی به هواخواهی از پدرش، یکی از مهمانان را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، پای میز محاکمه ایستاد. ناطقان: این جنایت ساعت یک بامداد نوزدهم بهمن سال ۹۵، در یک تالار عروسی در منطقه یافت آباد تهران اتفاق افتاد و جوان ۲۴ ساله‌ای به نام نادر به قتل رسید. در این عروسی چند نفر از مهمانان در حال رقص محلی با چوب بودند که بین آن‌ها نزاع در گرفت و در جریان زد و خورد جوانان، بستگانشان هم به طرفداری از آن‌ها وارد نزاع شدند، اما در این میان یک جوان کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران هنگام بازبینی دوربین‌های مدار بسته تالار عروسی، تصویر نوجوانی را دیدند که چاقویی از زیر پیراهنش درآورد و نادر را مجروح کرد. این نوجوان ۱۶ ساله به‌نام فرید دستگیر شد و در بازجویی گفت: آن شب در مراسم عروسی، نادر با چاقو به سمت پدرم حمله کرد. من هم به هواخواهی از پدرم، چاقویی را که زیر لباسم بود، بیرون آوردم و ضربه‌ای به او زدم و در شلوغی جمعیت فرار کردم.



فرید پس از اعتراف به قتلی که مرتکب شده بود در شعبه پنجم دادگاه کیفری محاکمه شد، اما به خاطر اینکه ۱۶ سال داشت قضات او را به پرداخت دیه وپنج سال حبس محکوم کردند. با این حال قضات دیوان عالی کشور حکم را تأیید نکردند، چراکه اظهار داشتند اینکه در جلسه هفت نفره کمیسیون پزشکی قانونی اعلام شده بود متهم دارای رشد و کمال عقلی نیست، برای ما محرز نشده است. همین عبارت کافی بود که حکم صادر شده با نقض قضات روبه‌رو و بار دیگر متهم درشعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی کیخا و با حضور یک مستشار محاکمه شد. در آغاز جلسه اولیای دم باردیگر برای متهم قصاص خواستند. پس از پایان جلسه نیز قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: افتاب برچسب ها: چاقوکشی ، عروسی ، خون

منبع: ناطقان

کلیدواژه: چاقوکشی عروسی خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات تتلو به صورت رسمی اعلام شد

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب با حضور وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری پس از قرائت اتهامات متهم از وی خواست تا دفاعیات خود را مطرح کند.

تشویق نسل جوان به فساد و فحشاء و فراهم کردن کردن شرایط آن، فعالیت تبلغی علیه نظام، دایر کردن سایت شرط بندی برای قمار و تشویق دیگران به آن، انتشار محتویات مستهجن در قالب تولید کلیپ و آهنگ، تحریک و دعوت از مخاطبان‌تان به ارتکاب جرایم منافی عفت، مصرف مواد مخدر، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور با توصیه به هواداران، فعالیت آموزشی و تبلیغی مغایر شرع اسلام، اتهامات امیرحسین مقصودلو در این پرونده است.

سپس با دستور قاضی، متهم در جایگاه قرار گرفت و به دفاع از خود پرداخت.

tags # امیر تتلو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اتهامات تتلو به صورت رسمی اعلام شد
  • اتهامات تتلو اعلام شد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری محمد خاتمی
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰
  • چاقوکشی مرگبار مرد جوان با ۲ موتورسوار محله مجیدیه
  • هوش مصنوعی قوانین دادرسی فدرال آمریکا را ضربه فنی کرد
  • (ویدئو) جشن عروسی ۶ زوج فلسطینی در سایه جنگ غزه