Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون‎های مساجد کشور گفت: افزایش کانون‌های را متوقف نکرده‎ایم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در خصوص چگونگی اجرای طرح اوقات فراغت در مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: از امروز این طرح در کانون‌های مساجد مناطق سیل‌زده لرستان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعار ما در اجرای این طرح" اخلاق، نشاط و معنویت" است که در شش عرصه فعالیت خواهیم داشت.

ارزانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: افزایش تعداد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را متوقف نکرده‌ایم و هر محله‌ای با ۱۰۰۰ نفر جمعیت و مسجد کافی می‌تواند متقاضی ایجاد کانون باشد.

رئیس کانون‌های مساجد کشور اضافه کرد: از ظرفیت‌های مردمی برای جبران بخشی از نیازمندی‌های مالی کانون‌های مساجد سطح کشور بهره خواهیم برد.

وی یادآور شد: متأسفانه ما از ظرفیت مردم غافل شده‌ایم در حالی‌که توجه به این مهم بسیار کارگشا خواهد بود.

ارزانی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد دو میلیارد تومان اعتبار خالص برای کانون‌های مساجد کشور اختصاص داده که این مبلغ با توجه به تعداد کانون‌های کشور ناچیز است و بنابراین باید از ظرفیت مردمی استفاده کنیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است

داریوش بارانی بیرانوند با اشاره به اینکه حوزه تاریخی و طبیعی از مهمترین مزیت‌های لرستان است، اظهار کرد: برای توسعه سرزمینی باید ماموریت‌هایی براساس مزیت‌های سرزمینی تعریف کرد و در این مسیر مدیریت شهری باید متمرکز به حوزه گردشگری به عنوان پشتیبان حوزه‌های طبیعی و تاریخی باشد.

وی افزود: با هدف کمک به افزایش شهرت ملی و جهانی شهر خرم آباد و همچنین با توجه به ماموریت امسال استان و کشور در ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک و دره خرم آباد، بخشی از پیوست این ماموریت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

شهردار خرم‌آباد ادامه داد: در این راستا تفاهم نامه مکتوبی با شرکت دانش بنیان نوآوران ملل با همکاری شهرداری منطقه ۲۲ تهران برای برگزاری یک مسابقه رالی خانوادگی در تاریخ‌های ۱۷ تا ۱۹ خردادماه بسته شده است.

بارانی بیرانوند با بیان اینکه مسیر برگزاری این رالی بزرگ خانوادگی از بام تهران تا بام خرم آباد خواهد بود، بیان کرد: در این مسابقه ۵۰۰ خانواده که عمدتا از دارندگان شرکت‌ها و برند‌های خودروسازی و افراد آزاد هستند حضور خواهند یافت که مسیر حرکت آنها از پارک جنگلی لتمال منطقه ۲۲ تا بام خرم آباد می‌باشد و برنامه‌های مفرحی همچون برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی و غذا و اجرای موسیقی محلی نیز در دستور کار خواهد بود.

وی اضافه کرد: شناخت این افراد از لرستان به طور حتم به توسعه گردشگری و شکوفایی اقتصاد استان کمک می‌کند ضمن اینکه برگزاری این مسابقه هیچ‌گونه هزینه‌ای برای مدیریت شهری در برندارد و به دلیل اینکه مسیر حرکت ان‌ها از شهر‌های قم و کاشان می‌باشد شهر‌هایی همچون ازنا و دورود نیز از برکات اقتصادی حضور آنها بهره مند می‌شوند.

شهردار خرم‌آباد با تاکید بر لزوم معرفی اقلیم و جغرافیای غرب کشور به گردشگران یادآور شد: نبود آمایش گردشگری لطمه‌های بسیاری را به برخی شهر‌های شمالی کشور وارد کرده و این شهر‌ها در تخریب جنگل‌ها و سرمایه‌های طبیعی و زیرساخت‌ها با مشکلات بسیاری مواجه شده اند بنابراین در شرایط کنونی وظیفه مدیریت شهری استان تغییر نگاه گردشگران به جغرافیای زاگرس و غرب کشور به عنوان ظرفیت کم نظیر ایران و خاورمیانه است.

بارانی بیرانوند گفت: هدف مدیریت شهری فراهم کردن شرایط تبدیل خرم آباد به نمایشگاه دایمی پیوند افکار و فرهنگ ملل است و این اتفاق نیز طی یک تشریفات قانونی انجام خواهد شد، اما لازمه آن برگزاری تور‌های ملی و بین المللی است چرا که سفر زمینه ساز شناخت مقاصد و مسیر‌های گردشگری به خصوص جغرافیای غرب کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • طرح فیبر نوری برای افزایش سرعت و ظرفیت در استان خوزستان اجرا می‌شود
  • اجرای مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند
  • جایگاه منطقه آزاد قصرشیرین را باید بین‌المللی دید