Web Analytics Made Easy - Statcounter


پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ «حسین براری» اعلام کرد: در مأموریت نخست و به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در روستای چوب دراز، بلافاصله مأموران پاسگاه قره سو برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در محل سه نفر از اهالی روستا که از ناحیه سر و صورت زخمی شدند به آن‌ها مراجعه و عنوان کردند که چهار نفر به دلیل اختلاف حساب آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ براری تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری ضاربان در دستور کار مأموران پاسگاه قره سو گرفت و در نهایت توانستند محل اختفای متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها را دستگیر کنند.

دستگیری یکی از عوامل تیر اندازی روستای قیسوند
فرمانده انتظامی کرمانشاه در ادامه و با اشاره به یک مورد تیراندازی در روستای قیسوند مأموران پاسگاه بیلوار به سرعت وارد عمل شده و با حضور در محل مشاهده کردند ۲ نفر به دلیل اختلافات شخصی با استفاده از سلاح پران اقدام به تیراندازی کرده اند که منجر به مصدومیت یکی از آ. ن.‌ها شده است.
وی تصریح کرد: پس از حضور مأموران یکی از عوامل تیراندازی دستگیر و تلاش برای دستگیری دیگر عامل تیراندازی در دستور کار مأموران قرار دارد.
سرهنگ براری در پایان از معرفی هر پنج متهم دستگیر شده در جریان ۲ عملیات به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نزاع دسته جمعی روستای کرمانشاه تیر اندازی دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری کلاهبردار ی که در پوشش خرید ضایعات عمده از شرکت‌ها با نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و پرداخت سود، ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا یاری امروز _سه‌شننبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه‌جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747293

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند