Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@03:59:37 GMT

دستگیری دو خرده‌فروش موادمخدر در بیمارستان سینا

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۸۵۱۸

دستگیری دو خرده‌فروش موادمخدر در بیمارستان سینا

به گزارش وانانیوز، 

سرهنگ رضا جنتی درباره جزئیات دستگیری این دو خرده فروش مواد مخدر اظهار کرد:‌ ظهر روز گذشته ماموران انتظامی مستقر در بیمارستان سینا دو جوان را مشاهده کردند که دقایقی در کنار یک بیمار که از زندان برای ادامه روند درمان به بیمارستان اعزام شده بود پرسه می‌زدند، از همین جهت به این دو جوان مشکوک شدند و از آن‌ها سوال‌هایی پرسیدند، اما زمانی که با پاسخ‌های مبهم این دو نفر رو به رو شدند آن‌ها را به مقر پلیس بیمارستان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با انتقال این دو نفر به مقر پلیس بیمارستان بازرسی بدنی از آن‌ها انجام شد که طی آن حدود ۱۴  گرم شیشه که در ۴ بسته جاسازی شده بود کشف شد. این افراد در تحقیقات اولیه بیان کردند که قصد داشتند مواد را به زندانی تحویل دهند تا با خود به زندان ببرد. 

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: خرده فروشی مواد مخدر زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ شریف رحیمی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت : ۴۴ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
وی افزود: طرح ۲ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در لنگرود اجرا شد.
فرمانده انتظامی لنگرود از جمع‌آوری ۳۶ معتاد متجاهر و دستگیری ۶ خرده‌فروش و ۲ قاچاقچی موادمخدر خبر داد و گفت : از این افراد یک کیلو گرم حشیش ، یک کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، و ۸ کیلو و ۹۰۰ گرم سایر موادمخدر کشف شد.
وی افزود : معتادان متجاهر و خرده فروشان  با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • ارتکاب قتل در روز دوم آزادی از زندان