Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲ نماینده کشورمان در پایان روز دوم لیگ سری آ کانادا به دیدار رده بندی راه یافتند. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در دومین روز لیگ سری آ مونترال، 4 نماینده کشورمان روز گذشته(شنبه)به روی تاتامی رفتند که در وزن 68+ کیلوگرم حمیده عباسعلی و در وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری با شکست در دیدار نیمه نهایی به دیدار رده بندی اوزان خود راه یافتند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روز جمعه نیز سجاد گنج زاده به دیدار رده بندی راه یافته بود و بدین ترتیب تیم ایران امروز(یکشنبه) 3 نماینده خواهد داشت که برای کسب مدال برنز به مصاف رقبایشان می‌روند.

در نتایج کسب شده روز گذشته، در وزن 68+کیلوگرم، حمیده عباسعلی ابتدا مقابل حریفی از کرواسی پس از تساوی صفر بر صفر در هانتی برنده شد‌‌. سپس کاراته‌کای اوکراینی را 3 بر صفر شکست داد و در سومین دیدار مقابل نماینده مکزیک 4 بر 3 به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

او در این مرحله 2 بر صفر از حریف ایتالیایی شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

عباسعلی امروز برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده جامائیکا می‌رود.

در وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری در 2 بازی نخست خود با نتایج مشابه یک بر صفر مقابل حریفانی از چین تایپه و جامائیکا پیروز شد و در سومین مبارزه حریفی از ترکیه 4 بر صفر شکست داد و گام به نیمه نهایی گذاشت.

او در این مرحله یک بر صفر نتیجه را به نماینده ترکیه واگذار کرد تا امروز برای کسب مدال برنز به مصاف لورنزو پیترومارچی از ایتالیا برود.

در همین وزن سعید احمدی در مبارزه اول 4 بر صفر مقابل نماینده قزاقستان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 67- کیلوگرم، هامون درفشی پور در اولین مبارزه 7 بر یک نماینده تایلند را از پیش رو برداشت اما در دومین مسابقه 6 بر صفر نتیجه را به کاراته‌کایی از دومینکن واگذار کرد و از حضور در ادامه رقابت‌ها بازماند.

لیگ جهانی کاراته وان کانادا| تلاش گنج‌زاده برای کسب نشان برنز


انتهای پیام/

R1434/P1015135/S3,30,32/CT12 واژه های کاربردی مرتبط لیگ جهانی کاراته وان بهمن عسگری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ جهانی کاراته وان بهمن عسگری لیگ جهانی کاراته وان بهمن عسگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت

بعد از ناکامی دو فینالیست ایرانی اوزان ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم کشورمان، دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۲۰ توکیو فینال ۹۷ کیلوگرم قهرمانی آسیا را برد و صاحب چهارمین مدال طلای تیم ملی فرنگی در بیشکک شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدهادی ساروی با شکست حریف قزاقستانی‌اش مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. او که پیش از این 9 بر صفر بالتمونخ مغول و 8 بر صفر یئول ون از کره جنوبی را برده بود، در فینال وزن 97 کیلوگرم قهرمانی آسیا مقابل یوسوف ماتسی‌اف قزاق قرار گرفت که این کشتی را 9 بر صفر برد و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا چهار فینالیست و یک کشتی‌گیر در رده‌بندی داشت که امیررضا ده‌بزرگی با شکست حریفش صاحب مدال برنز وزن 60 کیلوگرم شد و سعید اسماعیلی هم با غلبه بر حریف قرقیزستانی در فینال 67 کیلوگرم به مدال طلای آسیا رسید، اما محمدرضا رستمی و رسول گرمسیری فینال اوزان 72 و 82 کیلوگرم را به حریفان ژاپنی‌شان باختند. 

پایان‌بخش کشتی‌های امروز برای تیم ملی فرنگی کشورمان هم فینال 97 کیلوگرم بود که ساروی این مسابقه را به سود خود تمام کرد و قهرمان آسیا شد.

در روز اول این مسابقات هم ناصر علیزاده و امین میرزازاده در 87 و 130 کیلوگرم به نشان طلا رسیدند، پویا دادمرز در 55 کیلوگرم صاحب نشان نقره شد و ایمان محمدی در 63 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

به این ترتیب شاگردان حسن رنگرز با چهار طلای اسماعیلی، علیزاده، ساروی و میرزازاده و سه نقره دادمرز، رستمی و گرمسیری و دو برنز ده‌بزرگی و محمدی و مجموع 9 مدال به کار خود در پیکارهای آسیایی خاتمه دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • ۵ طلا و یک برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • ۵ طلا و ۱ برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • ۴ فینالیست ایران در روز دوم کشتی فرنگی آسیا
  • آتش‌بازی اسماعیلی برای صعود به فینال