Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان بر طرح حمایت از مرمت و احیای بافت‌های تاریخی، فرهنگی را رفع کردند.

نمایندگان مجلس برای تأمین نظر شورای نگهبان، بند الف ماده ۲ این طرح را حذف کردند که به موجب آن قرار بود سازمان میراث فرهنگی با کمکاری وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی و کشور و بنیاد مسکن حداکثر ظرف مدت دو سال بعد از تصویب این قانون نسبت به تکمیل، تعیین و ابلاغ محدوده بافت تاریخی فرهنگی کلیه شهرها و روستاهای تاریخی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بخش‌های دیگری از این طرح را برای تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند که طبق یکی از این اصلاحیه‌ها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف شد با استفاده از امکانات موجود نسبت به آموزش و تربیت استادکاران و کاردان‌های تجربی در زمینه‌های حفاظت و احیای بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی اقدام کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی خود نوشت:

بیشتر بخوانید: نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵

««طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1228183 برچسب‌ها بیمه

دیگر خبرها

  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • مرمت طرح‌های مشترک میراث فرهنگی و شهرداری در میبد
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی