Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@12:36:20 GMT

هدیه جالب شیخ تمیم به عمران خان + عکس

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۸۶۹۲

هدیه جالب شیخ تمیم به عمران خان + عکس

امیر قطر که به پاکستان رفته است، هدیه‌ای جالب به نخست وزیر این کشور اهدا کرد. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های قطری، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی دیروز شنبه در جریان دیدار با عمران خان نخست وزیر پاکستان، پیراهن تیم ملی فوتبال قطر را به وی هدیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه‌های ارتباط اجتماعی ویدئویی را پخش  کرده‌ اند که نشان می‌دهد امیر قطر در جریان سفر دو روزه خود به پاکستان، پیراهن تیم ملی فوتبال قطر را که بر روی آن نام عمران خان نوشته شده به وی تقدیم می‌کند که با تشویق حضار روبرو می‌شود.

عمران خان هم با قرار دادن امضای  خود بر روی راکت کریکت مخصوص فدراسیون راگبی، هاکی و کریکت قطر به عنوان یادگاری آن را به امیر قطر اهدا می‌‌کند.

عمران خان یکی از بهترین بازیکنان راکت در تاریخ این بازی قلمداد می‌شد که در سال 1992 توانست پاکستان را قهرمان کریکت جهان کند.

دیدار شیخ تمیم و عمران‌خان در اسلام‌آباد/ تاکید بر گسترش روابط قطر و پاکستان

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90,91/CT9 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان" اخبار "قطر"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار قطر اخبار پاکستان اخبار قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال

آرش صیادی  مدیرعامل شرکت عمران پرند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بخش عمده‌ای از پروژه‌های مسکن مهردر شهر جدید پرند به بهره برداری رسید و پرونده مسکن مهر در این شهر بسته شد گفت: حدود یک هزار ۳۶۹ واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند باقی مانده است که بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها مشکل معارض دارند که طبق جلسه و جمع بندی‌های که با اداره تعاون شهرپرند صورت گرفته بخشی از مشکل حقوقی و تعاونی  این واحد‌ها امسال برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام سعی خود را خواهیم کرد که  در نیمه اول امسال ۶۰۰ واحد مسکن مهری که در پرند مشکل تعاونی و حقوقی دارند را  تکمیل و به متقاضیان تحویل دهیم، اما مابقی پروژه‌ها به دلیل شکایت‌های که علیه این واحد‌ها شده است باقی مانده است که شرکت عمران پرند در تلاش برای رفع مشکلات این واحد‌ها است.

صیادی با اشاره به اینکه روز گذشته سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند بازدید داشتند وطی این بازدید مقرر شد برای پایش مستمر وزارت راه وشهرسازی و شرکت عمران شهر‌های جدید بر روی تمامی واحد‌های نهضت ملی مسکن و پروژه‌ها دوربین نصب شود.

گفتنی است سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهر جدید پرند در حاشیه بازدید از واحد‌های شهر جدید پرند اعلام کرده بود که با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن  از سایت‌های آماده سازی و همچنین  سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد.

سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید ادامه داد: ضرورت دارد تا دوربین به همراه نرم افزار متصل به هوش مصنوعی که بتواند تعداد ماشین آلات را از روی پلاک و تعداد حدودی کارگر حاضر در سایت و روز‌های فعال سایت قرائت کند، نصب شود و این امکان را نیز داشته باشد تا در داشبورد مدیریتی ذخیره و ثبت شود.

وی تاکید کرد: مدیران باید از بهترین و جدیدترین  ابزار و نرم افزار‌ها با قدرت تشخیص بالا استفاده کنند و در این کار از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی هم استفاده شود. در انجام کار تسریع شود به گونه‌ای که حداکثر تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه این مهم صورت پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • فیلم | هدیه خزانه‌دار فتحعلی‌شاه به دختر گلش!
  • هدیه باورنکردنی بانک به خوش‌شانس‌ترین زن
  • توزیع کیسه‌های ویژه پسماند خودرویی بین گردشگران نوروزی کیش
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • پاکستان اخراج پناهجویان را متوقف کند
  • اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود
  • شرکت عمران شهر رامشار در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت رتبه برتررا کسب کرد
  • ۸۰ هزار قرص نان هدیه نانوایان و خیرین ساوجبلاغی در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع)