Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور مستعفی یمن پیام کتبی از دبیرکل سازمان ملل دریافت کرد که در آن پیام تاکید شده است که همکاری میان این سازمان و دولت وی "کلید حل بحران یمن" است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یمنی "سبأ"، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در پیامی کتبی به عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن تاکید کرد که به شکایت و انتقاد هادی از عملکرد مارتین گریفیث، نماینده ویژه سازمان ملل به یمن در ماه گذشته میلادی رسیدگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوترش در این نامه تاکید کرد که به تمامی اموری که هادی در  نامه‌اش در ماه گذشته به آن پرداخته بود، رسیدگی می‌شود.

دبیرکل سازمان ملل "انعطاف و همکاری" که دولت مستعفی یمن نشان داده است، ستود و رابطه میان سازمان ملل و دولت هادی را کلید حل بحران یمن دانست.

گوترش همچنین بر همکاری با دولت مستعفی یمن در دستیابی به راهکار مسالمت‌آمیز  بر اساس اصول سه گانه طرح خلیج فارس و سازوکارهای اجرایی آن، نتایج کنفرانس رایزنی ملی فراگیر و قطعنامه‌های مربوطه سازمان ملل تاکید کرد.

عبد ربه منصور هادی ۲۲ ماه مه در پیامی که برای آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل فرستاد، از عملکرد مارتین گریفیث در این کشور درباره اجرای توافق استکهلم در خصوص  بندر الحدیده انتقاد کرده و وی را به "جانبداری به نفع انصار الله" متهم کرده بود.

در سال ۲۰۱۵ یک ائتلاف تحت امر عربستان اقدام به مداخله نظامی در جنگ یمن به بهانه حمایت از دولت منصور هادی در مقابل حوثی‌ها کرد. در حال حاضر یمن که شدیدا به واردات غذا وابسته شده در آستانه قحطی قرار گرفته و حدود یک میلیون نفر از مردم این کشور نیز به بیماری وبا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آنتونیو گوترش سازمان ملل متحد دولت مستعفی یمن بحران یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی حیاتی نساجی برابر تراکتور بحران زده

در ادامه دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت 16:30 امروز تیم‌های نساجی و تراکتور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان ساکت الهامی تمام شد.


با این نتیجه نساجی دومین پیروزی خود در دوران سرمربیگری ساکت الهامی را کسب کرد و با 19 امتیازی شدن ضمن حفظ رتبه پانزدهم، فاصله خود را با استقلال خوزستان به یک امتیاز کاهش داد.


تراکتور نیز در اولین بازی بدون حضور پاکو خمز شکست خورد تا با 40 امتیاز در جایگاه چهارم باقی بماند.


داور: علی صفایی
کمک ها: محمدعلی پورمتقی و صالح عرب آبادی
کارت زرد: امیرمحمد هوشمند، منصور باقری و لوان پولی از نساجی
کارت قرمز: -
گل: منصور باقری(65-پنالتی) برای نساجی

دیگر خبرها

  • پیروزی حیاتی نساجی برابر تراکتور بحران زده
  • گوترش: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد؛ زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده
  • ​هشدار دبیرکل سازمان ملل درباره وقوع «درگیری منطقه‌ای تمام‌عیار»
  • گوترش: زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده است
  • گوترش: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد
  • یک اشتباه می‌تواند منجر به یک درگیری منطقه‌ای تمام عیار غیرقابل تصوری شود | خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد
  • گوترش: اسرائیل جهنم شعله‌ور در غزه به راه انداخته است
  • گوترش : خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد
  • یک سالگی جنگ داخلی سودان
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان