Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک راهور تهران بزرگ از اجرای طرحی بنام ((سهیل)) در کلانشهر تهران با محوریت برخورد با تخلفات ساکن خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ دوم حسین بشیری، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک راهور تهران بزرگ با اشاره به این مطلب که بیشترین و مهمترین علت پیدایش معضلی بنام ترافیک در شهر تهران، ارتکاب تخلفات ساکن است، از اجرای طرحی بنام ((سهیل)) در کلانشهر تهران با محوریت برخورد با تخلفات ساکن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در ادامه با اشاره به ماده ۱۶۳ آئین نامه راهور به مواردی که توقف ممنوع است نیز اشاره کرد: ۱- پیاده رو و گذرگاه پیاده ۲- مقابل ورودی خیابان‌ها و جاده‌ها و خروجی پارکینگ منازل ۳- داخل حریم تقاطع‌ها ۴- در فاصله‌ی ۱۵ متری شیرهای آتش نشانی ۵- از ابتدا تا انتهای پیچ‌ها و تونل‌ها ۶- در فاصله‌ی ۱۵ متری ورودی و خروجی مراکز آتش نشانی، پلیس و بیمارستان‌ها و فوریت‌های پزشکی ۷- در خیابان‌هایی پیاده رو آن قابل عبور نبوده و پیادگان مجبورند از بخشی از سواره رو عبور کنند ۸- در جاهایی که علائم راهنمایی و رانندگی مانند تابلوهای توقف ممنوع یا خط کشی‌های شطرنجی و… دلالت بر ممنوعیت توقف نماید.   منبع: میزان

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخوردها به صورت جدی انجام شده است و کارهای جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی افزود: به زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این ترددها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • برخورد جدی پلیس با تخلفات ساکن و ثبت تخلف پارک حاشیه ای با دوربین های متحرک
  • استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت
  • هشدار پلیس راهور پایتخت: عابران پیاده شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت