Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:19:25 GMT

ثبت فشار خون بیش از ۱۶ میلیون نفر در کشور

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۸۹۵۹

ثبت فشار خون بیش از ۱۶ میلیون نفر در کشور

عضو کمیته اجرائی بسیج ملی کنترل فشارخون گفت: از ابتدای بسیج ملی کنترل فشار خون در کشور تاکنون فشار خون ۱۶ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۹۳۰ نفر ثبت شده است.

حمید انصاری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: از مجموع این تعداد، ۳۵۸ هزار و ۸۹۰ نفر فشار خون خود را در سامانه خوداظهاری فشار خون بسیج ملی کنترل فشار خون به نشانی salamat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir ثبت کردند.

وی گفت: همچنین ۴ میلیون و ۸۳ هزار و ۴۶۳ مورد فشار خون هموطنان در ایستگاه‌های ثابت و سیار سنجش فشار خون در سراسر کشورثبت شده است.

عضو کمیته اجرائی بسیج ملی کنترل فشارخون افزود: از این میزان بیش از ۱۲ میلیون و 170 هزار مورد در سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) ثبت شده است.

انصاری اظهار داشت: تعداد ایستگاه‌های ثابت و سیار راه اندازی شده در سراسر کشور که فشار خون افراد را می‌سنجند، تاکنون ۱۳ هزار و ۵۳۲ ایستگاه است.

انصاری در پایان گفت: کلیه مراکز جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌های سلامت، خانه‌های بهداشت و ایستگاه‌های ثابت و سیار در سراسر کشور آماده سنجش فشارخون هموطنان هستند.

گفتنی است بسیج ملی کنترل فشارخون تا 15 تیرماه در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهداشت فشار خون بالا سلامت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه اظهار کرد: در جریان پویش «به عشق علی (ع) می‌بخشم» که طی مدت ۶۸ روز از ولادت تا شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) به اجرا در آمد، به همت صلح‌یاران و شوراهای حل اختلاف در ۸۵ پرونده دارای حکم قصاص نفس در سراسر کشور رضایت حاصل شد.

وی افزود: ۳ هزار و ۴۳۳ نفر نیز در قالب این پویش از زندان آزاد شدند و ۳۸۳ نزاع دسته‌جمعی نیز به مصالحه ختم شد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه همچنین گفت: مجموع اخذ رضایت در پرونده‌های دارای حکم قصاص نفس در سال گذشته، ۶۱۳ مورد بود.

کد خبر 6086332

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی در سراسر کشور
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • گزارش تصویری | دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند
  • دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی