Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز گروهی از رانندگان مینی بوس‌های پلاک عمومی در مقابل ساختمان شورای شهر تهران تجمع کردند و نسبت به اقدام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مبتنی بر اخذ عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک و حلقه دوم ترافیکی از خودرو‌های پلاک عمومی شعار‌هایی را بر علیه پور سید آقایی سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجمع کنندگان با نسب بنر‌هایی با آن مضمون که جابجایی مسافر با وسیله نقلیه عمومی در طرح ترافیک جریمه و عوارض ندارد، خواستار استعفای پور سید آقایی شدند.

شعار‌های عجیبی که تجمع کنندگان در بنر‌های خود نوشته بودند عبارتند از: "پور سید ترامپی، استعفا استعفا" و "ما خواستار استعفای آقای پور‌سید آقایی هستیم" بود.

همچنین گروهی از تجمع کنندگان با سر دادن شعار "پور سید آقایی استعفا استعفا" خواستار تجدید نظر در اقدام معاونت ترافیک در خصوص اخذ عوارض و جریمه از مینی بوس‌های پلاک عمومی بودند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار شهری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر

شهردار اصفهان گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی است و فلسفه ایجاد خودروهای تندرو و اتوبوس‌های بی‌آرتی نیز همین مورد است که فاصله مبدا تا مقصد را در حداقل زمان ممکن تنظیم شود، از این‌رو در مسیر حرکت اتوبوس‌های تندرو باید موانع برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» اظهار کرد: از فرصتی که ایجاد شده و می‌توانیم با مردم گفت‌وگو کنیم خوش‌حال هستم، مواردی ممکن است از دید مردم مطرح شود که ما به علت حجم اشتغالات متوجه آن نباشیم، انعکاس مردم کمک به بهتر شدن شرایط شهر می‌کند.

سوال شهروندان و پاسخ مسئولان

بخش دیگر این برنامه به پرسش شهروندان و پاسخ مدیران شهری اختصاص یافت.

پارک حاشیه‌ای خودروها کنار مسیر بی‌آرتی باید به کمک پلیس راهور کنترل شود

شهروند: مسیری که در خیابان شمس‌آبادی تبدیل به بی‌آرتی شده است، با توجه به حضور پزشکان و تردد زیاد مردم، مشکلات زیادی برای شهروندان به‌وجود آورده است، زیرا خودروها کنار مسیر پارک می‌کنند و امکان تردد سایر خودروها با سختی زیاد وجود دارد و ترافیک سنگینی حدفاصل چهارراه طالقانی تا چهارراه قصر به‌وجود می‌آید.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی است و فلسفه ایجاد خودروهای تندرو و اتوبوس‌های بی‌آرتی نیز همین مورد است که فاصله مبدا تا مقصد را در حداقل زمان ممکن تنظیم شود، از این‌رو در مسیر حرکت اتوبوس‌های تندرو باید موانع برداشته شود.

حدفاصل مسیر طالقانی تا شیخ‌بهایی از جمله مسیرهایی است که خط بی‌آرتی به دلیل مشکلاتی که بیان شد، دچار توقف زیاد می‌شد، به همین جهت طی مطالعات انجام شده خط ویژه راه‌اندازی شد تا به تسریع حرکت اتوبوس‌ها در خط بی‌آرتی کمک کند و در عین حال مشکلات خاصی برای آن محل ایجاد نمی‌کند، اما باز هم پس از طرح شکایات قرار شد بررسی مجدد توسط اداره ترافیک انجام شود، در کنار شکایاتی که بیشتر مربوط به کسبه محل است، بازخوردهای خوبی از مسافران داشتیم.

انتقال مطب پزشکان از محور شیخ بهایی و آمادگاه از قدیم‌الایام مطرح بود و انتظار می‌رفت که پس از افتتاح شهرک سلامت، این مطب‌ها به آن مکان منتقل شود، اما نوع کار شهرک سلامت متفاوت است و در آن بیشتر درمانگاه‌های تخصصی فعال هستند.

در حال حاضر مباحثی درباره احداث مجتمع پزشکان مطرح شده است، اما چیزی نیست که در کوتاه مدت مشکل‌گشا شود.

یکی از مشکلاتی که موجب کندی حرکت خودروها می‌شود، پارک حاشیه‌ای خودروها کنار مسیر بی‌آرتی است که باید به کمک پلیس راهور کنترل شود.

حسین حق‌شناس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان: این بخش، قسمتی از خط چهارم بی‌آرتی است که طبق مطالعات انجام شده، سرفاصله این قبل از اینکه تغییرات انجام شود ۱۱ دقیقه بود و پس از تغییرات به ۷ دقیقه کاهش پیدا کرده و برنامه این است که با افزایش ناوگان به پنج دقیقه که حد استاندارد است برسد.

پس از احداث با همکاری پلیس راهور بررسی‌های میدانی انجام شد، چند موضوع مطرح بود، نقشی که این خط در تعدیل ترافیک خیابان ایجاد کرده، در ساعت پیک ترافیک خیابان شمس‌آبادی مربوط به قسمت جلوی خیابان است و تا چهارراه قصر ادامه دارد، حذف پارک حاشیه‌ای انجام شد، اطلاع‌رسانی‌ها انجام شد تا افراد از پارکینگ طالقانی استفاده کنند، همچنین جانمایی ایستگاه اتوبوس سر چهارراه قصر به گونه‌ای بود که موجب مختل شدن مسیر ویژه می‌شد که آن ایستگاه نیز به قسمت کنار پیاده‌رو و عقب‌تر منتقل شد که در گشایش ترافیک آن محل مؤثر بود.

عبور عرضی عابران پیاده و افراد دارای ویلچر مورد بعدی است که به منطقه ابلاغ شده تا در راستای تسهیل عبور این افراد نیز گذرگاه‌های ایمنی ایجاد شود؛ هدف اول اجرای این طرح بهبود تردد اتوبوس‌ها بوده است که سرعت و سرفاصله اتوبوس‌ها بهبود پیدا کرده است.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 745458

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • تصویری جالب از تجمع بسیجی‌ها مقابل سفارت اردن در تهران
  • (تصاویر) تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • (عکس) بدترین ترافیک تاریخ در چین،؛ ۱۰۰ کیلومتری که بازشدنش ۱۲ روز طول کشید!
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش