Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، سعید دست‌افشان، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین، امروز، دوم تیرماه در جمع تعدادی از خبرنگاران، از برگزاری مجموعه ورک‌شاپ‌های فرهنگی ـ هنری برای هنرمندان سرعین در ایام تابستان خبر داد و گفت: هنرمندان رشته‌های مختلف هنری شهرستان سرعین در تعطیلات تابستان شاهد برگزاری ورک شاپ‌هایی با حضور اساتیدی سطح اول استان و کشور می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در راستای تقویت آموخته‌های هنرمندان شهرستان سرعین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با همکاری حوزه هنری استان و نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرعین در طول تابستان اقدام به برگزاری ورک‌شاپ‌های مختلف هنری در سطح این شهرستان خواهد کرد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین با بیان اینکه داستان‌نویسان شهرستان سرعین در ورک‌شاپ‌های جداگانه ای در سطوح تکمیلی و پیشرفته شرکت می‌کنند، اظهار کرد: ساسان ناطق، مدیر قصه و رمان حوزه هنری کشور و محمود مهدوی مسئول دفتر فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری استان اردبیل از داستان‌نویسان و خاطره‌نگاران نام آشنای کشور و از اهالی شهرستان سرعین در تدریس و مسوولیت ورک‌شاپ‌های داستان‌نویسی تیرماه ٩٨ شهرستان سرعین را برعهده می‌گیرند.

دست‌افشان درباره سایر کارگاه‌های آموزشی نیز گفت: برگزاری ورک شاپ‌های کاریکاتور، نمایشنامه‌نویسی و فیلم ‌نامه‌نویسی برای ماههای مرداد و شهریورماه در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا سرعین ورک شاپ فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تهیه شناسنامه ملی برای همه پروژه‌های فرهنگی - هنری در سطح کشور با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام، فعال، غیرفعال و بهره‌برداری شده خبر داد. 

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمود اسلامی در نشست صمیمی با کارکنان این معاونت، از تشکیل «کمیته زیرساخت» خبر داد و اظهار کرد: این کمیته با هدف تسریع در رسیدگی به امور پروژه‌های نیمه‌تمام تشکیل شده است.

وی از وظایف این کمیته به مطالعه تخصصی برای روند تجاری‌سازی اشاره کرد و افزود: بررسی قابلیت تجاری‌سازی مجتمع‌های فرهنگی و هنری از دیگر مواردی است که در این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ این اقدام با هدف درآمدزایی مستمر برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری بهره‌برداری شده و تأمین اعتبار مورد نیاز برای پروژه‌های نیمه‌تمام انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با تاکید بر این‌که زیرساخت‌های فرهنگی - هنری کشور تقویت می‌شوند، گفت: بنا داریم در آخرین سال از خدمت دولت سیزدهم، مصوبات با شتاب بیشتری عملیاتی شوند. مقام عالی وزارت تاکید ویژه‌ای درباره این موضوع دارند و مأموریت‌های جدیدی برای سال ۱۴۰۳ تدوین کرده‌اند.

کد خبر 747307

دیگر خبرها

  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد