Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزین محمودی پاتی پیش ازظهر یکشنبه در جلسه شورای عالی استان در نوشهر با تاکید بر فرهنگسازی برای کاهش تولید زباله و تفکیک زباله از مبداء اظهار داشت: باید در زمینه تفکیک زباله از مبدا برنامه ریزی و فرهنگ سازی شود.

محمودی با بیان اینکه در زمیننه تفیک زباله از مبداء و فرهنگسازی کار چندانی صورت نمی گیرد افزود: در حال حاضر در آمل زباله در حاشیه رودخانه هراز دپو می شود و امکان ساخت زباله سوز نیز در آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اظهار اینکه زباله کلاردشت نیز در کنار رودخانه دپو می شود عنوان کرد: زباله تولیدی در شمال بیشتر از نوع تر بوده و متاسفانه سیستم زباله سوز نیز در این بخش کارایی چندانی ندارد.

وی کار ساخت احداث پارک بانوان را در نوشهر اقدام خوبی بیان کرد و در زمینه بودجه های فرهنگی شهرداری ها نیز گفت: بیشتر شهرداری ها بودجه خاصی در این بخش ندارند و فقط در شهرهایی که امکان تاسیس سازمان فرهنگی وجود دارد، بودجه فرهنگی درنظر گرفته شده است.

محمودی ثانی تصریح کرد: باید متناسب با هر شهر بودجه ای برای کارهای فرهنگی درنظر گرفته شود.

جمیله هاشمی عضو شورای شهر نوشهر نیز با بیان اینکه بیش از ۲۳ هزار نفر از جمعیت شهری بانوان هستند افزود: ساخت پارک بانوان در شهرستان کلید خورده است زیرا شادی و نشاط هدف اصلی به شمار می ود.

وی درباره ساخت نیروگاه زباله سوز نوشهر ادامه داد: طرح ساخت زباله سوز نوشهر با ظرفیت ۲۰۰ تن در روز در دست ساخت است.زباله سوز یکسری مشکل با شرکت روزی ۲۰۰ تن زباله می شود.

کد خبر 4648562

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر شهرستان نوشهر مدیریت پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

محمد عشقی افزود: در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه استان یزد بخصوص در شهرستان‌های میبد و اردکان و بهاباد شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.

وی گفت: بر این اساس؛ به هموطنان توصیه می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و از سفر‌های برون‌شهری و فعالیت‌های کوه‌نوردی اجتناب، شهروندان از تفرج‌گاه‌ها و سکونت‌گاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه خارج شوند. دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

عشقی با بیان اینکه بر همین اساس نیرو‌های جمعیت هلال احمر در آماده باش به سر برده و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی
  • ورود دادستان قائم شهر برای حل معضل زیست محیطی (شیرآبه زباله)
  • احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • تشریفات گمرکی ۴۱ هزار مسافر در مازندران انجام شد
  • هشدار هواشناسی؛ مازندران آماده سیل شود / اعلام آماده‌باش در ۲۲ شهرستان