Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد یزدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به جزئیات برگزاری اردوی جهادی وارثین بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: هشتمین دوره اردوی جهادی وارثین در روستای راز و جرگلان استان خراسان شمالی از 21 تا 31 مردادماه برگزار خواهد شد.

مسئول اردوی جهادی وارثین بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی درخصوص نحوه و زمان ثبت‌نام در اردوی جهادی وارثین ابراز کرد: دانشجویان علاقمند تا 10 تیرماه 98 فرصت دارند برای ثبت‌نام با شماره 09333861191 تماس برقرار کنند یا به آیدی jahadi_sbu98@ پیام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره زمینه فعالیت اردوی جهادی وارثین بیان کرد: این اردوی جهادی در ایام تابستان برگزار شده و در حوزه‌های عمرانی، رنگ‌آمیزی، کشاورزی، فرهنگی، آموزشی، کارآفرینی، پزشکی، دامپزشکی، پژوهش، مستند به ارائه خدمات می‌پردازد.

یزدی تصریح کرد: نوروز 98 در مناطق سرپل‌ذهاب کرمانشاه و شهر آق‌قلا اردوی جهادی برگزار شد که عمده فعالیت دانشجویان جهادگر در ساخت و بازسازی منازل و آبگیری از سطح منازل و خیابان‌ها بود.

این فعال دانشجویی با اشاره به تقسیم‌بندی اردوهای جهادی به برون و درون استانی گفت: در ایام نوروز و تابستان که بازه زمانی اردوهای جهادی طولانی‌تر است، معمولا اردوها به صورت برون استانی برگزار می‌شود و در ایام دیگر سال در سطح شهر و به صورت درون استانی برگزار خواهد شد.

وی چالش‌های موجود در برابر اردوی جهادی را با کمک مسئولان قابل حل دانست و گفت: خوشبختانه مردم مناطق هدف از دانشجویان به خوبی استقبال می‌کنند و برای همین با مشکل اسکان مواجه نبودیم.

یزدی درباره تامین بودجه‌های اردوهای جهادی ابراز کرد: بخش اعظم بودجه اردوی جهادی از قرارگاه امام رضا(ع) و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه تامین می‌شود. دانشگاه بهشتی نیز در بحث تامین بودجه و حمایت‌های معنوی از اردوهای جهادی کارنامه درخشانی دارد.

انتهای پیام/

300 / 31 اردوی جهادی سجاد یزدی اردوی جهادی وارثین روستای راز و جرگلان دانشجویان جهادگر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اردوی جهادی روستای راز و جرگلان دانشجویان جهادگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: ۱۳ شهریور ماه امسال اجلاسیه ملی شهدای جهادگران خراسان جنوبی و سوم خرداد ماه نیز شورای جهادگران کشور برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار محمد زهرایی شامگاه سه‌شنبه در همایش تجلیل از جهادگران برتر شهرستان بیرجند که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، جانشین سپاه انصار الرضا(ع)، فرماندار بیرجند و تعدادی از اعضای گروه‌های جهادی شهرستان بیرجند حضور داشتند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نقطه تمرکز دشمن را به خوبی تشخیص داده و امسال، سال خاصی را در پیش داریم که از آن به عنوان نبرد آخرالزمانی یاد شده و آمریکایی‌ها از حماس یک گروه جهادی کوچک در نبرد بین اراده‌ها و ارابه‌ها شکست خورده است.

وی گفت: حدود شش ماه از آرزوی صهیونیست‌ها برای محو حماس می‌گذرد، اما تاکنون صهیونیست‌ها هیچ اقدامی در این زمینه نتوانسته، انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  ادامه داد: بعضی از افرادی که سر خود را مانند کبک زیر برف کرده، نمی‌خواهند تبدیل ایران به ابرقدرتی را ببینند و  این در حالی است که امروز مردم یمن، عراق و حماس و حزب الله لبنان با حمایت ایران اسلامی با صهیونیست‌ها مبارزه می‌کنند.

زهرایی تاکید کرد: گروه‌های جهادی که سبب مشارکت مردم در انجام کارها می‌شوند، حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند و جز با رئیس جمهور و استانداران جهادی تحقق جهش تولید امکان‌پذیر نیست.

به گفته وی، جهش تولید باید سبب کاهش سهم دولت در حوزه‌های مختلف اقتصادی شود، اما نظارت دولت بر این حوزه‌ها باید ادامه یابد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: فتنه به دلیل نبود فهم مشترک در بین مردم انجام شد که چند ماه کشور را دچار هزینه‌های میدانی و ریالی کرد و هنوز هم آثار آن را در جامعه شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه فرد جهادی با فارغ شدن از هر کاری، انجام کار دیگری را شروع می‌کند تصریح کرد: تحقق شعار سال با همراهی گروه‌های جهادی امکان پذیر خواهد شد.

به گفته وی از چهار سال قبل نهضت خدمات مومنانه با پیام مقام معظم رهبری در دوران کرونا آغاز شد و امسال هم به دلیل برگزاری گنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی در آخر سال آینده، سال معنوی خاصی در خراسان جنوبی خواهیم داشت و گروه‌های جهادی در این راستا به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

زهرایی خاطرنشان کرد: 13 شهریور ماه سال جاری اجلاسیه ملی شهدای جهادگران خراسان جنوبی برگزار می‌شود و در سوم خرداد ماه هم شورای جهادگران کشور برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم برای رفع مشکل بیمه جهادگران از طریق مجلس شورای اسلامی و سپاه پاسداران کشور برای رفع مشکلات حقوقی و درمانی جهادگران در حال انجام است.

شایان ذکر است که در پایان این همایش از 55 جهادگر برتر شهرستان بیرجند با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ 251/

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • اردوی جهادی در مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد برگزار می‌شود
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد