Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه راه اندازی جریان تولید به عنوان سیاست کلی وزارتخانه مدنظر است گفت:در اجرای این سیاست از سواحل مکران و چابهار تا دیگر نقاط در قلب اقدام ملی برای احداث مسکن قرار دارند. به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، سیدمازیار حسینی در مراسم امضای تفاهم‌نامه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی، با تاکید بر اینکه سیاست وزارت خانه راه و شهرسازی ترکیب جمعیتی و نه تفکیک آن است، اظهار کرد: بحث تولید مسکن و راه اندازی جریان تولید به عنوان سیاست کلی وزارتخانه مدنظر است و در اجرای این سیاست اقصی نقاط کشور از سواحل مکران و چابهار گرفته تا دیگر مناطق در قلب اقدام ملی برای احداث مسکن قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در بیان اهداف رونق دادن به تولید مسکن و سیاست‌هایی که مدنظر این دوره از وزارتخانه راه و شهرسازی است، اعلام کرد: دستیابی به احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی، تکمیل و اتمام مسکن مهر و بحث عمران روستایی هم در حوزه راه و هم در حوزه مسکن و احداث سالیانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در برنامه است.

حسینی ادامه داد: نیرو‌های مسلح در داخل شهر‌ها اراضی را تحت اختیار دارند که با قانون خروج پادگان‌ها از شهر‌ها و تدبیر مقام معظم رهبری بخشی از اراضی به احداث واحد‌های مسکونی برای آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

وی از استقبال وزارت دفاع از طرح احداث واحد‌های مسکونی برای نیرو‌های مسلح در اراضی تحت اختیار آن‌ها خبر داد و افزود: جلسات کارشناسی متعدد و ثمربخش تشکیل شده و از تمامی ظرفیت‌های لازم به منظور اجرای این طرح استفاده می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی، همچنین از تشکیل کمیته اجرایی مشترک بین وزارت راه و وزارت دفاع برای اجرایی شدن این طرح خبر داد و گفت: سیاست وزارت راه و شهرسازی ترکیب جمعتی و نه تفکیک آن است، وزارتخانه با دنبال کردن تاکید‌های مقام معظم رهبری و رییس جمهوری موضوع داشتن سرپناه را برای نیرو‌های مسلح و مردم ملاک عمل قرار داده است. در عین حال سرریز اجرای این طرح می‌تواند مورد استفاده سایر مردم قرار بگیرد.

تفاهم نامه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی صبح امروز به امضای مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و امیرسرتیپ حاتمی وزیر دفاع در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی به مظنور تامین مسکن بخشی از نیرو‌های مسلح به امضای طرفین رسید. این طرح قرار است تا پایان دولت دوازدهم به اتمام برسد و در اختیار واجدین شرایط قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسکن حمایتی نیرو مسلح مکران بندر تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو

فرماندار شهرستان ماکو گفت: برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فرماندار شهرستان ماکو و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان‌غربی امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ از طرح اقدام ملی مسکن در سایت شهر بازرگان بازدید کردند.

نادر کاظمی در این بازدید اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر ساخت مسکن و صاحب خانه نمودن جوانان فاقد مسکن و اقشار کم درآمد جامعه ضروری است این طرح با کیفیت و اهتمام ویژه پیگیری و اجرایی شود.

وی افزود: برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان ماکو با اشاره به اینکه یکی از افتخارات دولت سیزدهم توجه به بحث نهضت ملی مسکن است، گفت: میانگین ساخت اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو از سطح استانی بالاتر است.

کاظمی ادامه داد: در پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن شهرستان ماکو تا فروردین ماه ۱۴۰۳ عملیات اجرایی ساخت ۱۵۰۰ واحد آغاز شده است که دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

کد خبر 745564

دیگر خبرها

  • احداث ۳ هزار و ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو