Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار با تاکید بر نقش مهم بانک‌ها در حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: برای تحقق رونق تولید و تکمیل واحدهای تولیدی و اقتصادی نیمه تمام همکاری بانک‌های استان بوشهر بسیار مهم و ضروری است. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  عبدالکریم گراوند در بازدید از طرح‌های صنعتی و معدنی استان بوشهر، خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت مردم را امری مهم و ارزشمند در راستای  فعالیت مسئولان دانست و اظهار داشت: ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به مردم از رسالت‌ها و ماموریت‌های مسئولان دستگاه‌های اجرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، نقش مهم بانک صنعت و معدن را در عرصه اشتغال‌زایی و تولید مهم دانست و  خاطر نشان کرد: در بررسی روند اجرای طرح‌های اقتصادی و صنعتی و معدنی که تسهیلات آن توسط بانک صنعت و معدن پرداخت شده راهکارهای لازم در تسریع اجرای این پروژه‌ها ارائه شد.

استاندار بوشهربه نام‌گذاری  امسال به رونق تولید پرداخت و افزود: رونق تولید در عرصه کارخانجات و واحدهای اقتصادی در راستای ایجاد اشتغال پایدار مورد توجه ویژه قرار دارد.

گراوند با تاکید بر تسریع در راه‌اندازی واحدهای تولیدی و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی تصریح کرد:تحقق این مهم سبب  ایجاد ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی می‌شود که بانک‌ها در این عرصه نقش مهم تاثیرگذاری دارند.

استاندار بوشهر با اشاره به ایجاد فرصت‌های شغلی با همکاری بانک صنعت و معدن در استان افزود: 30 طرح  مهم تولیدی و اقتصادی با همکاری بانک صنعت و معدن  اجرایی شده که با تکمیل آنها 3 هزار و 200 فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

گراوند از افتتاح  18 طرح  تولیدی در استان با تسهیلات بانک صنعت و معدن خبر داد و بیان کرد: با افتتاح این طرح‌ها یک‌هزار و 158 فرصت شغلی ایجاد شده است که با راه‌اندازی 12 واحد تولیدی دیگر  2 هزار و 50 شغل دیگر ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر نقش مهم بانک‌ها در حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: برای تحقق رونق تولید و تکمیل واحدهای تولیدی و اقتصادی نیمه تمام همکاری بانک‌های استان بوشهر بسیار مهم و ضروری است.

استاندار بوشهر خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی برای رونق تولید شد دستگاه‌‌های اجرایی و بانک‌های ‌بوشهر تسهیل‌گر رونق تولید و ایجاد اشتغال باشند دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها موانع سرمایه‌گذاری در بوشهر را برطرف کنند

استاندار بوشهر با قدردانی از بانک صنعت و معدن در عرصه رسیدگی به تامین مالی واحدهای اقتصادی و تولیدی تاکید کرد: باید بانک‌ها نقش خود را در سال رونق تولید در حل مشکلات واحدهای تولیدی در تامین نقدینگی آنها بیشتر نشان دهند.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، میترا عقیلی  بیان کرد: واحدهای تولیدی نمونه می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی متقاضی باید دارای هفت شرط داشتن پروانه کاربا نشان استاندارد، پروانه استاندارد با سابقه یک سال برای فرآورده مورد ارزیابی، داشتن حداقل ۲ نتیجه آزمون برای تمامی فرآورده‌ها و ۲ بازرسی از واحد تولیدی در طول دوره ارزیابی و همچنین نداشتن عدم انطباق یا نقص در گزارش بازرسی، نداشتن هیچگونه عدم انطباق تایید شده برای فرآورده مورد ارزیابی، استقرار ضوابط و مقررات ذیربط در فرآیندها و سامانه‌های انرژی‌بر صنعتی و داشتن سه رتبه برتر انرژی مطابق با استانداردهای ملی در معیار مصرف انرژی تجهیزات انرژی‌بر باشند.

عقیلی، به تشویق و تقدیر از واحدهای نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد.

وی گفت: با محوریت رشد تولید کیفی، واحدهای تولیدی نمونه در سطح ملی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، معاف از نمونه برداری هستند و تنها ۲ مرتبه بازرسی جامع سالانه از فرایند تولید آنها صورت می گیرد.

به گفته مدیرکل استاندارد قزوین، واحدهای نمونه استانی نیز تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، تنها یک مرتبه نمونه برداری و ۲ مرتبه بازرسی جامع سالانه از فرایند تولید آنها صورت می پذیرد.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی شاخص‌های ارزیابی انتخاب واحد نمونه در درگاه اداره‌کل استاندارد استان قزوین به نشانی WWW.qazvin.INSO.GOV.IR در دسترس متقاضیان است.

دیگر خبرها

  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد
  • فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش خواهد یافت
  • مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم
  • پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی منجر به توسعه تولید و اشتغال می شود