Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با بیان اینکه هرساله به منظور تسهیل در امر سرمایه گذاری و کمک به تاسیسات گردشگری اعتباراتی از محل کمک‌های فنی اعتباری پرداخت می‌شود، گفت: این کمک‌ها در غالب پرداخت بخشی از سود تسهیلات پرداخت خواهد شد.

او گفت: هتل‌های قصرشیرین سالهاست به خاطر بسته شدن مرز خسروی متضرر شده اند، امیدواریم با پی گیری مدیریت ارشد استان و مساعدت مسئولان کشوری شاهد بازگشایی مجدد مرز خسروی و رونق دوباره این شهرستان که سهم قابل ملاحظه‌ای از تاسیسات گردشگری استان را به خود اختصاص داده است، باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه به میزبانی رویداد بین المللی گردشگری ۲۰۲۰ در استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: بازگشایی مرز خسروی میتواند با همزمانی این رویداد سهم بسزایی در رونق گردشگری استان داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هتل قصر شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد

آفتاب‌‌نیوز :

صلاح الدین محمدی روز پنجشنبه ظهار کرد: گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان سروآباد و پاوه در استان کرمانشاه، هر ساله به دلیل بارش سنگین برف چند ماه بسته شده و بازگشایی آن به فصل بهار موکول می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این گردنه از آبان ماه سال گذشته بسته شده بود، افزود: عملیات بازگشایی آن از ۱۴ فروردین امسال آغاز شد و با همت و تلاش نیرو‌های راهداری عملیات بازگشایی آن امروز به اتمام رسید و تردد در این محور از سرگفته شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه به هشت متر نیز رسیده است، اضافه کرد: پنج کیلومتر از مسافت این گردنه در استان کردستان وجود دارد که در مجموع برای بازگشایی آن در محدوده استان کردستان سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر باند برفروبی انجام شد.

گردنه تته ۲۰ کیلومتر طول دارد که ۴.۲ کیلومتر آن در محدوده استان کردستان شهرستان سروآباد واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کرمانشاه شهرستان پاوه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • سخنگوی دولت: دهک های پایین را صاحب مسکن می کنیم
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی