Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@15:08:05 GMT

جزئیات دستگیری یک خانم از سوی نهاد‌های امنیتی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۹۸۴۴

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس از دستگیری یک خانم نفوذی در وزارت نفت از سوی نهاد‌های امنیتی خبر داد.   ابوالفضل ابوترایی نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، از دستگیری یک خانم در وزارت نفت به عنوان جاسوس خبر داد و گفت: این فرد اخیرا از سوی نهاد‌های امنیتی بازداشت شده است.

وی با بیان اینکه این خانم تبعه ایران و نفوذی بوده است افزود: این فرد با ۱۶ مدیر وزارت نفت در ارتباط بوده و قصد تأثیرگذاری بر آن‌ها را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه وزارت نفت در دوران تحریم پاشنه آشیل کشور است، افزود:، چون کشور ما براساس درآمد‌های نفتی اداره می‌شود وزنه نفت در کشور ما بسیار مهم است که استکبار سعی می‌کند با تاثیرگذاری بر این وزارتخانه فروش نفت کشور را مختل کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک وزارت نفت نهاد امنیتی پنتاگون موساد گلوبال هاوک مصباح یزدی جبهه پایداری اف ای تی اف فرشاد احمدزاده پرونده الکترونیک سلامت مارک اسپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس جمهور ایران به اسلام آباد فرصت مهمی برای تقویت روابط دوجانبه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت امور خارجه پاکستان با اعلام رسمی برنامه سفر آقای ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران به این کشور تاکید کرد: این سفر فرصت مهمی برای تقویت بیش از پیش روابط میان دو کشور همسایه است.
وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: « سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران فردا (دوشنبه) در یک سفر رسمی ۲ روزه وارد پاکستان خواهد شد.
این بیانیه افزود: سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان اولین سفر یکی از سران کشور‌ها به پاکستان پس از تشکیل دولت جدید اسلام آباد در فوریه ۲۰۲۴ است.
وزارت خارجه پاکستان افزود: « ابراهیم رئیسی» را همسرش و هیئتی بلندپایه متشکل از وزیر امور خارجه و سایر اعضا و مقامات ارشد کابینه دولت و هیئت بزرگ تجاری جمهوری اسلامی ایران همراهی می‌کنند.
به گفته منابع خبری رئیس جمهور ایران در اولین سفر رسمی خود به پاکستان با «آصف علی زرداری» رئیس جمهور، «شهباز شریف» نخست وزیر و روسای مجالس ملی و سنای پاکستان دیدار کرده و همچنین از شهر‌های لاهور و کراچی نیز بازدید خواهد داشت.
در این بیانیه آمده است: طرفین در جریان این سفر رسمی دستور کار گسترده‌ای برای تقویت بیشتر روابط و همکاری‌های دوجانبه ایران و پاکستان در زمینه‌های مختلف از جمله تجارت، ارتباطات منطقه ای، انرژی، کشاورزی و روابط مردمی خواهند داشت.
وزارت خارجه پاکستان در ادامه افزود: مقامات بلندپایه دو کشور همچنین در مورد تحولات منطقه‌ای و جهانی و همکاری‌های دوجانبه برای مبارزه با تهدید مشترک تروریسم نیز گفتگو خواهند کرد.
وزارت خارجه پاکستان در پایان این بیانیه با بیان اینکه دو کشور همسایه از روابط دوجانبه مستحکم مبتنی بر تاریخ، فرهنگ و مذهب مشترک برخوردارند، تاکید کرد: سفر دکتر ابراهیم رئیسی فرصت مهمی برای تقویت بیشتر روابط پاکستان و ایران را فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • سفر رئیس جمهور ایران به اسلام آباد فرصت مهمی برای تقویت روابط دوجانبه
  • موافقان و مخالفان تشکیل سازمان نوآوری دفاعی چه گفتند
  • تذکر شدید یک نماینده مجلس به وزیر کشور درباره گشت ارشاد