Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:00:42 GMT

صادقی: آذری و منصوریان پای من ایستادند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۹۸۵۲

صادقی: آذری و منصوریان پای من ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر صادقی در مصاحبه با سایت باشگاه ذوب آهن گفت: ذوب آهن خانه من است. اولویت اصلی و اول بازیکنانی مانند من و قاسم و دیگر قدیمی های تیم، صد در صد باشگاه ذوب آهن است.

دروازه بان ذوب آهن ادامه داد: بر خلاف پیشنهاداتی که از چند تیم دیگر داشتم ترجیح دادم ذوب آهن را انتخاب کنم و این یک تصمیم و انتخاب درست بود زیرا سعید آذری مدیر عامل باشگاه و علیرضا منصوریان خیلی پای من ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی آقای منصوریان چند بازی آخر را به من میدان داد تا بتوانم خودم را اثبات کنم. من نیز تمام تلاشم را کردم.

صادقی درباره جام باشگاه های آسیا گفت: آسیا جام شگفتی هاست و تیم ذوب آهن نیز نتایج خوب و قابل قبولی گرفته و بعنوان تنها نماینده ایران در ادامه این جام کار سختی در آسیا دارد که با هم دلی که من در تیم می بینم می توانیم به مراحل بالاتر هم صعود کنیم.

وی افزود: ذوب آهن نشان داده که در آسیا تخصص دارد و این موفقیت ها در آسیا فقط با برنامه ریزی و یکدل شدن کل مجموعه ذوب آهن از جمله مدیرعامل محترم کارخانه عظیم ذوب آهن و معاونان، مدیران و پرسنل زحمت کش آن مجموعه و نیز مجموعه مدیریتی و پرسنل باشگاه به دست آمده است. من خودم در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتم و می دانم ذوب آهن شخصیت قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد و به این خود باوری نیز رسیده است.

محمد باقرصادقی درباره هدف ذوب آهن در لیگ امسال گفت: ذوب آهن امسال سخت به دنبال قهرمانی در لیگ است چون در ویترین بزرگ افتخاراتش این عنوان را کم دارد. ما نشان دادیم که شایسته قهرمانی در لیگ هستیم که به یاری خدا و تلاش مجموعه عظیم و بزرگ ذوب آهن به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

کد خبر 4648597

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان سعید آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار امیرحسین صادقی به کمیته اخلاق

کمیته اخلاق، امیرحسین صادقی را احضار کرد.

طرفداری | کمیته اخلاق ابلاغیه ای را صادر کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، با اعلام کمیته اخلاق امیرحسین صادقی، بازیکن اسبق باشگاه استقلال جهت ادای پاره­ای توضیحات روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه در محـل  این کمیته باید حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی ترکی
  • توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مریوان
  • صادقی به کمیته اخلاق احضار شد
  • احضار امیرحسین صادقی به کمیته اخلاق