Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بوئین میاندشت از متوقف شدن ساخت تونل بوئین میاندشت به خوانسار به دلیل دو ریزش در آن خبر داد و گفت: تخلیه تونل از مواد ریزش کرده، شش ماه طول می کشد و اگر ساخت این تونل، بیش از این طولانی شود، بهره برداری از آن صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوئین میاندشت، «محمد رضا توسلی» در حاشیه تودیع و معارفه مسئول اداره گاز شهرستان بوئین میاندشت و در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه تأخیر در اتمام تونل بویین میاندشت به خوانسار سبب هدر رفت اعتبارات ملی می شود، درخصوص اقدامات انجام شده در این تونل گفت:  300 متر لاینینگ و 600  متر طول تونل کلاف بندی  در این تونل انجام شده و  پروژه به دلیل ریزش متوقف شده است وشش ماه تخلیه دو قسمتی که ریزش کرده طول می‌کشد و اگر اعتبار لازم برای تونل  تامین نگردد، خسارات جدی به پروژه وارد شده و نمی توان از آن بهره برداری  کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بوئین میاندشت با اشاره به مشکلات پیش آمده در خصوص دانشگاه پیام نور شهرستان، بیان کرد: تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور نیاز به اعتبار ملی دارد و اگر حدود 300 میلیون تومان تامین اعتبار شود  یکی از طبقات آن  برای سال تحصیلی آینده آماده بهره برداری  می شود.

 

وی با تاکید براینکه برای توسعه شهرک صنعتی باید شهرک از حریم شهر خارج شود، تریح کرد: شورای شهر کاهش حریم آن را تصویب کرده و به زودی در کمیسیون ماده 5 استان مطرح می‌شود و اجرای طرح ورودی شهرک صنعتی به دلیل مشکلات ترافیکی و مشکل عبور و مرور ماشین‌های سنگین متوقف شد تا اصلاحات لازم  در آن صورت گیرد.

 

توسلی  تکمیل فاضلاب شهر بوئین میاندشت و محله ششجوان و اجرای طرح فاضلاب شهری شهر افوس تاکید کرد و با اشاره به استقرار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان بوئین میاندشت، مطرح کرد: استقرار ادارات از برنامه های شهرستان است اما شهرستان اعتباری برای ساخت ساختمان ادارات در اختیار نداد و ادارات و شورای شهر باید  برای دراختیار نهادن ساختمان و حل مشکل همراهی کنند.

 

فرماندار بوئین میاندشت با بیان اینکه اداره ثبت اسناد، جمعیت هلال احمر، امور منابع آب وغیره در شرف پیگیری  برای استقرار  در شهرستان است و ادامه داد: دستگاه‌های دیجیتال اداره هواشناسی خریداری و نصب شده و با افتتاح این پروژه آمار بارندگی و شرایط جوی  شهرستان در سایت مربوطه و اخبار رسمی  قرار خواهد گرفت.

 

وی با یادآوری اینکه  بوئین میاندشت دارای 250 حلقه چاه و شهرستان آبریز سه حوزه آبی کشور است، تاکید کرد: اداره امور منابع آب شهرستان باید از فریدونشهر مجزا و در شهرستان مستقر شود و آبفای روستایی برای در اختیار نهادن آب شرب بهداشتی به همه اهالی روستاها، شبکه آب شرب روستاها را تحت پوشش  این اداره قرار گیرد.

 

توسلی از عملکرد مثبت کمیسیون رفع تداخلات بویین میاندشت در استان خبر داد  و با یادآوری اینکه ممکن است گروهی از اراضی سنددار و گروهی سابقه تصرف 80 ساله  داشته باشد، تصریح کرد: بررسی های لازم برای شناسایی این گروه ها صورت می گیرد و با افرادی که به تازگی اقدام به تصرف اراضی ملی کردند، برابر ضوابط و مقررات  قانونی برخورد خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه اراضی ملی که دارای گون  هستند، از ارزش بالایی برخوردار است و درآمد دامداری از دیم کاری در شهرستان به مراتب بیشتر شئه است، اظهار کرد: دولت نرخ خرید گندم را با قیمت هزار و 700 تومان اعلام کرده  و در مقابل یارانه‌  ای که برای گازوئیل و کود شیمیایی در اختیار کشاورز قرار داده، انتظار تحویل  گندم تولیدی به مراکز مجازی که از طرف جهاد کشاورزی و اداره تعاون روستایی تعیین شده را دارد و برای حمل بارگندم، باید مجوز اخذ شود.

 

توسلی خواستار اجرای طرح‌های آبخیزداری درشهرستان شد و با یادآوری اینکه اعتبار آن از محل صندوق توسعه ملی و اعتبارات تملک تامین می شود و بر مشخص شدن مناطق گردشگری، صنعتی و کشاورزی برای برنامه ریزی های آینده شهرستان تاکید کرد./

 

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر دهه کرامت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس خراسان جنوبی بیرجند خطبه نماز جمعه شبستان بیرجند بوئین میاندشت تونل دانشگاه پیام نور فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۵ درصدی تخلیه محمولات ترانزیتی در راه آهن منطقه هرمزگان

تین نیوز

علیرضا نصیری برازنده مدیرکل راه آهن منطقه هرمزگان از افزایش میزان تخلیه محمولات ترانزیتی در این اداره کل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نصیری برازنده گفت: با اتمام سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۱ هزار و ۲۸۹ واگن به تناژ ۶۵۳ هزار و ۶۷۳ تن کالای ترانزیتی به خطوط تخلیه این اداره کل واگذار و عملیات تخلیه صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل در تعداد واگن و تناژ ۳۵ درصد رشد را شاهد بوده ایم.

وی ادامه داد: عملکرد کلی تخلیه محمولات داخلی و ترانزیتی در این اداره کل نسبت به مدت مشابه سال قبل با تخلیه ۱۴۵ هزار و ۱۶۹ واگن به تناژ ۸ میلیون و ۸۸۳ هزار و ۷۷۹ تن در تعداد واگن ۸ درصد و در تناژ ۹ درصد رشد داشته است.

نصیری برازنده افزود: عملکرد کلی تخلیه و بارگیری این اداره کل نسبت به مدت مشابه سال قبل با تخلیه و بارگیری بیش از ۲۵۱ هزار و ۵۷۲ واگن به تناژ ۱۵ میلیون ۶۲ هزار و ۶۶۱ تن در تعداد واگن و تناژ ۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن هرمزگان، مدیرکل راه آهن منطقه هرمزگان، بیشترین محمولات بارگیری و تخلیه شده در این مدت را مواد معدنی، کانتینر، بالاست، آهن آلات، کانتینر مس و گوگرد برشمرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • زمان و مکان تشییع و خاکسپاری دوبلور پیشکسوت
  • زمان ماندگاری آب‌های سطحی کاهش یافته است
  • رشد ۳۵ درصدی تخلیه محمولات ترانزیتی در راه آهن منطقه هرمزگان
  • ریزش سنگ در جاده هراز
  • نقش ساخت‌وسازهای زیرزمینی در توسعه شهری + شهرهای زیرزمینی معروف
  • اعلام زمان و مکان راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه
  • شهرستان نور با ۲۰ مکان گردشگری پذیرای مهمانان نوروزی است
  • فیلمی از شدت بارش باران بهاری در بوئین میاندشت
  • سفر به دیار چشمه و آبشار/ بویین میاندشت، یک مقصد گردشگری خنک
  • آسمان ابری بویین میاندشت از لنز دوربین شهروند خبرنگار