Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر افسری سرپرست تیم گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد عقد قرارداد با محمد طیبی، بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: با محمد طیبی طی روز‌های اخیر مذاکراتی برای حضور در تیممان داشتیم، اما هنوز قراردادی با وی نبستیم.

افسری در مورد یارگیری سیرجانی‌ها در لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات گفت: سعی می‌کنیم تا شاکله تیممان را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید در مجموع با ۵ یا ۶ بازیکن به توافق برسیم تا به عنوان یار مکمل بازیکنان به خدمت گرفته شوند.

سرپرست تیم گل گهر در ارتباط با محل تمرینات این تیم که در زمین تمرین کارگران برگزار می‌شود گفت: تصمیم گیری تغییر زمین تمرین با اعضای هیئت مدیره انجام می‌شود، در کل بعید است که تعویض زمین صورت بگیرد. تهران شرایط بهتری از نظر فنی برای برگزاری تمرینات دارد و مردم سیرجان نیز خود به این امر واقف هستند.

وی همچنین در مورد تجهیز ورزشگاه کارگران که به عنوان استادیوم خانگی سیرجانی‌ها از آن نام برده می‌شود بیان کرد: ۲ الی ۳ اکیپ به صورت مداوم در تلاش هستند تا این استادیوم به شرایط ایده آل برسد. اما ممکن است این ورزشگاه تا شروع هفته اول یا دوم لیگ تجهیز نگردد.

بیشتر بخوانید:

بایرامی: قرارداد داخلی با گل‌گهر نبستم/ از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم

محمودآبادی: با گل‌گهر به توافق رسیدم/ خوشحالم که با تیم شهرم در لیگ برتر حاضر می‌شوم

پاکدل: کمیته انضباطی نباید تفاوتی میان سرمربی تیم ملی و سایر مربیان بگذارد

انتهای پیام/

اظهارات افسری در مورد شرایط تیم گل گهر در لیگ برتر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی‌جامپ وطنی در آغوش گلر برزیلی (عکس)

به گزارش ورزش سه، در جریان بازی نساجی و تراکتور هوادار حاضر در ورزشگاه از پیروزی تیم محبوبش به وجد آمده بود و با پرچم قرمز به دورن زمین آمد و لوان پولی دروازه‌بان این تیم را در آغوش گرفت.

حضور این هوادار در زمین دیگر سکوها را به وجد آورده بود و به تشویق او پرداختند و صحنه عجیب و جو جالبی در ورزشگاه وطنی حاکم شد!

نساجی که در منطقه خطر حضور دارد سه امتیاز مهم کسب کرد و این پیروزی مقابل تیم پرستاره نساجی رقم خورد و برد ارزشمند و هیجان‌انگیز برای هواداران و اعضای تیم نساجی بود و روز فراموش نشدنی را تجربه کردند.

عکسها: معین نادری

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به خانواده‌های استان سمنان با حضور رئیس جمهور
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !
  • جیمی‌جامپ وطنی در آغوش گلر برزیلی (عکس)
  • دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • در پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • یگان‌های پیاده نیروهای ۴ گانه ارتش در رژه تهران شرکت کردند