Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیایی در فهرست سرمربیگری باشگاه پرسپولیس نیست.

طرفداری - بعد از اینکه روز گذشته (شنبه) مشخص شد یحیی گل‌ محمدی به پرسپولیس نمی‌آید و در پدیده شهرخودرو ماندنی است، صحبت و شایعه در مورد سرمربی آینده پرسپولیس به اوج خودش رسیده است.

این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس شب گذشته به صورت رسمی اعلام کرد سرمربی خارجی این تیم تا پایان هفته مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از میزان، در این بین رسانه‌های مختلف اسامی مانند والتر زنگا، الکس‌ نوری، آندره پانادیچ، ماسیمو کاررا، جیانی دی بیاسی و ... را به عنوان گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس مطرح کردند.

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس، در خصوص این اسامی اظهار داشت:

ابتدا باید بگویم که اصلا والتر زنگا جزو گزینه‌های ما نیست و نمی‌دانیم نام او چطور مطرح شد.

وی ادامه داد:

قصد تایید یا تکذیب چیزی را ندارم اما از بین اسامی مطرح شده در رسانه‌ها و فضای مجازی فقط الکس‌ نوری جزو گزینه‌های ما است. در هر صورت تا یکی‌، دو روز آینده تکلیف سرمربی تیم مشخص خواهد شد و ما هم بهترین انتخاب را انجام می‌دهیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجیدی به لیگ برتر برمی‌گردد؟ | مدیر برنامه فرهاد تکلیف پیشنهادات را مشخص کرد

به گزارش همشهری آنلاین پس از جدایی فرهاد مجیدی از تیم فوتبال اتحاد کلباء، شایعات زیادی پیرامون آینده سرمربی سابق استقلال شکل گرفت. در ابتدا اخباری مبنی بر حضور احتمالی او در تیم المپیک امارات منتشر شد که منشأ این خبر نیز، انتشار یک استوری از سوی مجیدی بود که لباسی با لوگو فدراسیون امارات را بر تن داشت.

در ادامه مشخص شد که این تصویر مربوط به یک دوره مربیگری بوده و ارتباطی با حضور مجیدی در تیم المپیک امارات ندارد. سپس اخباری درخصوص حضور احتمالی فرهاد در یکی از تیم های اماراتی منتشر گردید و حتی مدیربرنامه های وی اعلام کرد که ممکن است مجیدی به زودی هدایت تیمی را در امارات برعهده بگیرد.

طی روزهای اخیر و پس از جدایی پاکو خمس از تراکتور، برخی شایعات در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی یکی از گزینه های هدایت تیم تبریزی است. حتی هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور در گفتگویی که شب گذشته با برنامه شب های فوتبالی داشت، در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه مجیدی یکی از گزینه های جانشینی خمس بوده، این موضوع را تکذیب نکرد.

اما حالا پیگیری ها نشان می دهد که مجیدی به تمامی پیشنهاداتی که از تیم های لیگ برتر به دستش رسیده، پاسخ منفی داده است. مدیر برنامه های سرمربی سابق اتحاد کلباء به ورزش سه می گوید که فرهاد در مقطع فعلی هیچ تمایلی برای بازگشت به لیگ برتر ایران ندارد و شایعات منتشره در این خصوص بی اساس است.

در نتیجه به نظر می رسد که باید شاهد ادامه دوران مربیگری مجیدی در خارج از کشور باشیم. ممکن است که سرمربی پیشین استقلال برای فصل بعد منتظر پیشنهاداتی از لیگ امارات باشد تا این بار شانس خود را در تیم جدیدی امتحان کند.

کد خبر 845762 برچسب‌ها ویژه ورزشی فرهاد مجیدی

دیگر خبرها

  • مجیدی به لیگ برتر برمی‌گردد؟ | مدیر برنامه فرهاد تکلیف پیشنهادات را مشخص کرد
  • تکلیف بازگشت فرهاد مجیدی به ایران مشخص شد
  • تکلیف لیست خروجی استقلال مشخص شد!
  • گزینه سرمربیگری سرخ‌ها برای فصل بعد مشخص شد
  • مدت دوری کاپیتان پرسپولیس از ترکیب مشخص شد
  • تکلیف لیست خروجی استقلال مشخص شد | تصمیم نکونام برای لیست مازاد...
  • مدت دوری کاپیتان پرسپولیس از ترکیب مشخص شد | بازی های حساس فصل از دست رفت
  • گزینه‌های نامدار و بزرگ برای سرمربیگری تراکتور!
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس