Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@14:01:09 GMT

عرضه ۶۰ هزار خودرو در کمتر از ۲ ماه آینده

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۰۱۸۰

عرضه ۶۰ هزار خودرو در کمتر از ۲ ماه آینده

به گزارش گروه صنعتی ایران‌خودرو، مدیران ایران خودرو در حوزه بازاریابی و فروش با مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) دیدار کردند.

در این دیدار مدیرکل دفتر بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: به دنبال ایجاد رونق در تولید، ارتقای ساخت داخل و خودکفایی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر صادقی افزود: تلاش می‌کنیم تا با تصمیمات شایسته به رونق تولید کمک کنیم. خودروسازان نیز باید مشکلات خود را ارائه کنند تا همه مسئولان در جریان مشکلات و محدودیت‌های صنعت خودرو کشور قرار گیرند.

وی اظهار کرد: در بازدیدی که از پارکینگ‌های شرکت ایران خودرو داشتیم، خودروهای متعددی به صورت تصادفی انتخاب و مورد بازرسی قرار گرفت و هیچ‌گونه تخلفی مبنی بر احتکار خودرو از سوی خودروساز مشاهده نشد.

همچنین قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و امور مشتریان ایران خودرو نیز در این جلسه با بیان اینکه تمهیدات مختلفی برای تنظیم و تعدیل بازار انجام شده است، گفت: علی رغم تمام مشکلات، برای اجرای تعهدات معوق با کمترین تأخیر، برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام داده‌ایم و تمام تلاشمان را در جهت دستیابی به این هدف به کار می‌بندیم.

مصطفی خان کرمی افزود: در سال گذشته پرداخت تسهیلات ۴۰۰۰ میلیاردی به شبکه قطعه‌سازان سبب رونق در خطوط تولید قطعه سازان و بهبود شرایط تولید شد.

طبق اعلام ایران خودرو، وی تاکید کرد: با در نظر گرفتن ظرفیت تولید امسال، تمامی خودروهای معوق را تحویل مشتریان خواهیم داد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و امور مشتریان ایران خودرو همچنین کاهش تولید ناقص، تکمیل خودروهای ناقص کف پارکینگ و افزایش عرضه به بازار را سه رویکرد جدید ایران خودرو عنوان کرد و گفت: به جای تولید بیشتر خودروهای ناقص و خواب سرمایه در کف پارکینگ‌ها، در عمل با تجاری سازی خودروهای ناقص، روزانه تحویل را به میانگین حدود ۱۵۰۰ دستگاه رسانده‌ایم.

وی تصریح کرد: بازار با افزایش عرضه منجر به تحویل (نه تولید مکانیکی و ناقص بیشتر) به شرایط متعادل حرکت می‌کند.

خان کرمی ضمن تشریح برنامه تکمیل و عرضه خودروهای ناقص کف کارخانه گفت: فروش اعتباری نیز از دیگر روش‌هایی است که به تازگی صرفاً برای تنظیم بازار و نه جذب نقدینگی به اجرا گذاشته‌ایم. فروش اعتباری هرچند گردش مالی را کاهش می‌دهد، اما در جهت تعادل بازار مؤثر خواهد بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات

به گزارش پارس نیوز ، برای آگاهی از جزییات جدید از اولین ثبت نام ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ این گزارش را از دست ندهید. با ما همراه باشید.

ایران خودرو شرایط فروش فوری و پیش فروش سه محصول پرفروش خود یعنی دنا، تارا و رانا را اعلام کرد.

​بر اساس جدول فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۳، متقاضیان می‌توانند طرح فروش فوری یا پیش فروش محصولات ایران خودرو را انتخاب کنند. در طرح فروش فوری متقاضیان ثبت نام ایران خودرو کل وجه و در طرح پیش فروش نصف مبلغ را باید واریز کنند که در این صورت موعد تحویل شهریور امسال خواهد بود

۱- کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم‌الاجرا خواهد بود.

۲- برنامه فروش‌های پیش‌فروش ارائه شده در جدول مشمول مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت بوده و در صورت افزایش نرخ محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش پرداخت مشمول افزایش نرخ نمی‌شود..

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / سایت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی

زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود. تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

فروش ۷ خودروی داخلی در سامانه یکپارچه

پس از بروزرسانی سامانه یکپارچه، نام ۷ خودرو در این سایت بارگزاری شده است که احتمالا فروش این محصولات از هفته آینده مطابق شرایط جدید آغاز خواهد شد.

سامانه یکپارچه فروش خودرو ، با هدف تنظیم بازار خودرو، کوتاه کردن دست دلالان از بازار و در نهایت کاهش قیمت خودرو در بازار فعالیت می کند. در این طرح خودروسازان بر اساس برنامه های تولید خود، اقدام به پیش فروش محصولات خود می کردند.

براساس اطلاعت دریافتی، پس از بروزرسانی سامانه یکپارچه ثبت نام خودروهای داخلی، نام ۷ خودرو در این سایت بارگزاری شده است که احتمالا فروش این محصولات از هفته آینده مطابق شرایط جدید آغاز خواهد شد.

شگفتی در بازار خودرو

امروز، با وجود تمام نوسانات قیمتی، بازار خرید و فروش خودرو همچنان در رکود قرار دارد و اختلافات اخیر در سطح جهانی همچنان نتوانسته است تاثیرات منفی خود را بر بازار گذاشته باشد. به دلیل عدم تغییر نرخ دلار، بازار خودرو نیز واکنشی نسبت به اتفاقات بین‌المللی نداشته و اکثر خریداران از خرید خودرو خودداری می‌کنند. به نوعی بازار قفل شده است و نه کسی خودرو می‌فروشد، نه خودرویی می‌خرد.

مشاهده قیمتها در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی نشان از آن دارد که امروز تغییرات قیمتی نسبت به هفته گذشته چشم گیر نبوده و حتی در برخی از خودروهای داخلی شاهد کاهش قیمتها نیز هستیم.

در مجموع هنوز بازار نسبت به اتفاقات بین المللی واکنشی نشان نداده و متاثر از ثبات قیمت ارز با توقف معاملات روبروست.

منبع : گسترش نیوز

دیگر خبرها

  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • به‌ حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات