Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@06:53:06 GMT

سحر قریشی با «ایکس لارج» برمی گردد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۰۱۹۵

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به برگزاری جلسه امروز یکشنبه ۲ تیر ماه این شورا گفت: براساس نتیجه برگزاری این نشست فیلم سینمایی «ایکس لارج» به کارگردانی محسن توکلی و تهیه‌کنندگی حسین فرح‌بخش از چهارشنبه همین هفته ۵ تیرماه در سرگروه ایران روی پرده می‌رود.

وی افزود: نمایش فیلم «تگزاس ۲» به کارگردانی مسعود اطیابی که در این سرگروه در حال اکران بود نیز در سینماهای زیرگروه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرجی اکران باقی فیلم‌های روی پرده در دیگر سرگروه‌های سینمایی نیز بدون تغییر ادامه خواهد داشت.

 اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی، علی صادقی، یوسف تیموری، رضا ناجی، اکبر اصفهانی، محمدرضا رهبری، هاوار قاسمی، احمد ایراندوست، مختار سائقی، سحر نظام‌دوست، سپیده مرادپور، دلسا کریم‌زاده ، سیامک اشعریون، میثم رستگاری، مجید علیزاده، احمد موسوی، حسین لواسانی، سمیرا خسروی و بهاره رهنما بازیگران «ایکس لارج» هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم کمدی اکران فیلم ها ایکس لارج تگزاس 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مدیر شب» برمی‌گردد/ دو فصل جدید سریال ساخته می‌شود

سریال «مدیر شب» با ساخته‌شدن ۲ فصل جدید با بازی دوباره تام هیدلستون در نقش جاناتان پاین برای بی‌بی‌سی و پرایم ویدیو بازمی‌گردد.

انتظار می‌رود فیلمبرداری این سریال پرطرفدار که از شخصیت‌های رمان پرفروش جان لوکاره با همین نام الهام گرفته، اواخر امسال آغاز شود. قسمت‌های جدید «مدیر شب» با جاناتان پاین هشت سال پس از پایان انفجاری فصل اول شروع می‌شود.

دیوید فار، خالق سریال، نویسنده فصل‌های جدید خواهد بود و کارش را با حضور جورجی بنکس-دیویس برنده بفتا که سازنده «من از سوزی متنفرم» و «دختران کاغذی» است، برای کارگردانی هر ۶ قسمت فصل ۲ می‌سازد. استیون گرت به عنوان تولیدکننده اصلی و هیو لوری هم به عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور خواهند داشت.

فصل یک «مدیر شب» که سال ۲۰۱۶ برای اولین بار روی آنتن رفت، ۲ جایزه امی و ۳ جایزه گلدن گلوب از جمله بهترین بازیگر مرد برای هیدلستون دریافت کرد. تنها در بریتانیا ۱۰ میلیون نفر این سریال را تماشا کردند و عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های سال ۲۰۱۶ را کسب کرد.

 به نقل از ورایتی، هیدلستون در بیانیه‌ای گفت: «مدیر شب» یکی از خلاقانه‌ترین پروژه‌هایی بود که تا به حال روی آن کار کرده‌ام. عمق، دامنه و پیچیدگی جاناتان پاین چشم‌اندازی هیجان‌انگیز بود و باقی می‌ماند. خیلی مشتاقم که با سایمون و استفن کورنول، دیوید فار و استفن گرت دوباره متحد شوم و با جورجی بنکس دیویس همکاری کنم تا فصل بعدی داستان‌مان را بگوییم.

فار هم گفت مدت‌ها به این کتاب جان لوکاره فکر می‌کرد و همکاری نزدیک با او در فصل اول باعث افتخار و لذتش بود. وی افزود: برای گسترش «مدیر شب» فراتر از کتاب اصلی قدمی نگذاشتم، اما چند سال پیش ایده‌ای به ذهنم رسید که نسبت به دنیای منحصر به فرد گوشه‌های تاریک و هویت‌های مبهم صادق است. هیچ کس مانند لوکاره، تعلیق جاسوسی را با کاوش عمیق در روح انسان همراه نمی‌کند. امیدوارم بتوانیم به نحوی به نبوغ ناآرام او در این کاوش جدید ادای احترام کنیم. خوشحالم که دوباره با تام هیدلستون و استفن گرت کار می‌کنم و از حضور کارگردان درخشان جورجی بنکس-دیویس در جمع‌مان استقبال می‌کنم.

در فصل نخست هیو لوری، الیزابت دبیکی و اولیویا کولمن دیگر بازیگران اصلی بودند که روشن نیست در فصل دوم هم حاضر هستند یا خیر.

منبع: مهر

tags # سریال ، هالیوود سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • بازسازی و مرمت عمارت سیف الدوله در ملایر
  • پاسخ قریشی در مواجهه با جانبداری مجری بی‌بی‌سی از اسرائیل!
  • قیس قریشی: ایران در حمله به اسرائیل به دنبال ارسال یک پیام بود + فیلم
  • هوا در مازندران گرمتر می‌شود
  • واکسیناسیون سگ‌های صاحبدار در برابر بیماری هاری در اهواز
  • استعداد‌های برتر بورسیه می‌شوند؛ فرجی می‌تواند به طلای المپیک برسد
  • کیومرث هاشمی: استعدادهای برتر بورسیه می‌شوند
  • کیومرث هاشمی: استعدادهای برتر ورزش بورسیه می‌شوند
  • «مدیر شب» برمی‌گردد/ دو فصل جدید سریال ساخته می‌شود