Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون مسکن وزير راه و شهرسازي سياست دولت در طرح اقدام ملي مسکن ترکيب جمعيتي به جاي تفکيک جمعيتي است و در اراضي آزاد شده از نيروهاي مسلح از جمله طرح 100هزار واحد مسکوني جديد براي نظاميان، سيار اقشار نيز برخوردار مي شوند.
به گزارش خبرگزاري آريا، مازيار حسيني در مراسم امضاي تفاهمنامه ساخت ١٠٠ هزار واحد مسکوني بين وزارت راه و وزارت دفاع جمهوري اسلامي ايران که در محل وزارت راه و شهرسازي برگزار شد گفت: قرار نيست در اين واحدها فقط خانواده نيروهاي مسلح زندگي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گر چه اولين هدف ما اين است که افسران جمهوري اسلامي ايران دغدغه مسکن نداشته باشند اما بعد از تکميل ظرفيت و در صورت باقي ماندن مسکن بخشي از اين خانه‌ها در اختيار ساير بخش‌ها قرار مي‌گيرد تا ساختار فرهنگي در اين خانه‌ها شکل درستي را به خود بگيرد.
وي گفت: هدف اصلي دولت در طرح اقدام ملي ايجاد جريان پايدار توليد مسکن و رسيدن به ساخت٤٠٠ هزار واحد مسکوني به خصوص در مناطقي است که از برنامه توليد مسکن جامانده اند و هدف دوم نيز تکميل و بسته شدن پرونده مسکن مهر است.هدف سوم ما تأمين مسکن روستايي است و عمران روستاهاي کشور چه در حوزه راه و چه در حوزه مسکن است که بر اين اساي برنامه ساخت٢٠٠ هزار واحد مسکوني از سوي بنياد مسکن انقلاب اسلامي در اين طرح کليک خورده است.
حسيني گفت: در اين دولت بحث راه اندازي جريان پايدار توليد مسکن به عنوان سياست اصلي مدنظر قرار گرفته است که تمام کشور از سواحل مکران تا ساير نقاط مرزي کشور را شامل مي‌شود.
وي ادامه داد: يکي از نکات مهم اراضي نيروهاي مسلح است که در داخل شهرها قرار گرفته است و نوع نگاه‌ها به اين فضاها بايد تغيير کند.
معاون مسکن وزير راه از مذاکرات چندين ماهه وزارت راه با وزارت دفاع خبر داد و نتيجه اين مذاکرات را آزاد شدن بخشي از اراضي نيروهاي مسلح براي ساخت مسکن اعلام کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند

مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم تخصیص اراضی به متقاضیان است گفت: تخصیص اراضی به متقاضیان علاوه بر افزایش مشارکت های مردمی نقش موثری در اجرایی شدن پروژه ها دارد چراکه متقاضیان خود می توانند به صورت تدریجی و با هزینه های کمتری اقدام به ساخت واحدهای خود کنند.

وی افزود: در حال حاضر روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف که به متقاضیان واگذار شده با سرعت خوبی در حال اجرا است و بخش عمده ای از این پروژه ها به صورت ویلایی بوده است.

او بیان کرد: تجربه ثابت کرده است استفاده از ظرفیت های مردمی و مشارکت آن‌ها نقش موثری در تسریع و ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در بخش های مختلف دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند
  • اولویت طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان، ساخت خانه ویلایی است
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • رایزنی برای تأمین زمین مسکن نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس