Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس رده‌های سنی دختران در باشگاه بانک صنعت و معدن تهران برگزار شد تا با انجام دیدارهای فینال تکلیف تنیسورهای قهرمان مشخص شود.

در رده سنی زیر ۱۰ سال فردخت علیمی با نتیجه (۱-۴ و ۰-۴) نازین پاشازاده را برد و قهرمان شد، پاشازاده نایب قهرمان شد و ایناز داوری و الین معتمدی سوم مشترک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی زیر ۱۲ سال هانا سلطانی با نتیجه (۲-۶ و ۳-۶) محیا عابدینی را مغلوب کرد، عابدینی صاحب عنوان دوم شد و کیمیا ثاقب تهرانی و کارین کریمی ریکنده عنوان مشترک سوم را به خود اختصاص دادند و در رده سنی زیر ۱۴ سال ماندگار فرزامی با نتیجه (۱-۶ و ۲-۶) از سد رومینا زینالی صورمان‌آبادی عبور کرد و قهرمانی را به دست آورد، زینالی صورمان‌آبادی دوم شد و یاسمن روحانی مقدم و هانا سلطانی نیز سوم مشترک شدند.

این دوره از رقابت‌ها با حضور ۷۲ تنیسور و سرداوری شهرزاد لازم‌زاده انجام شد.

کد خبر 445066

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی از فینال رقابت‌های سوپرلیگای ایتالیا، تیم مونزا توانست با نتیجه سه بر دو مقابل تیم قدرتمند پروجا به برتری برسد تا نتیجه کلی بین دو تیم را یک بر یک کند.

در این بازی مونزا ست‌های اول، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 19 و 15 بر 11 پیروز شد و پروجایی‌ها نیز گیم‌های دوم و سوم را با نتایج 25 بر 23، 25 بر 21 بردند تا پروجا قهرمان جهان برابر مونزا شکست بخورد.

استفان تیموتی مار دریافت کننده قدرتی مونزا با کسب بیست و هشت امتیاز ستاره تیمش بود و ویلفردو لئون نیز بیست و چهار امتیاز برای پروجا به دست آورد.

دو تیم هم اکنون یک پیروزی به دست آورده‌اند و برای قهرمانی باید سه پیروزی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد