Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ آرش اسماعیل نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: احداث اماکن تفریحی و ورزشی نظیر شهر بازی در سطح شهر در راستای پرکردن اوقات فراغت شهروندان یکی از مطالبات بحق همشهریان از مدیران شهرداری بوده است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری سنندج عنوان کرد: شهر بازی رو باز پارک ملت یکی از اماکن تفریحی بود که چند سالی است به علت غیر استاندارد بودن وسایل بازی آن پلمپ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در راستای احداث شهر بازی روباز مدرن و استاندارد بسته سرمایه گذاری این طرح جهت انتخاب سرمایه گذار توسط این سازمان تدوین شد.

اسماعیل نسب گفت: خوشبختانه سال گذشته و پس از انتشار فراخوان، سرمایه گذار بومی جهت احداث شهربازی پارک ملت با سرمایه گذاری 13 میلیارد تومانی انتخاب شد و عملیات احداث  این طرح آغاز شد.

او افزود: با تخریب این مغازه ها فضای سه هزار متری شهر بازی به هفت هزار متر ارتقاء یافته و با عقب نشینی انجام شده این مغازه ها در سمت دیگر این شهر بازی احداث خواهند شد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری سنندج اظهار داشت: در راستای احداث شهربازی روباز پارک ملت تا کنون عملیات خاکبرداری، دیوار چینی و احداث دیوار حائل این پروژه انجام شده است.

 اسماعیل نسب تاکید کرد: رعایت قوانین استاندارد در ساخت این شهر بازی بسیار حائز اهمیت است و سرمایه گذاراین پروژه هم با دقت و رعایت کامل قوانین درحال احداث این شهربازی است.

او با بیان اینکه عملیات نصب فونداسیون شهر بازی روباز هم به زودی آغاز خواهد شد، گفت: سرمایه گذار این مجموعه قرداد خود را با سازندگان وسایل بازی امضا کرده است و پس از انجام عملیات عمرانی نسبت به نصب آن اقدام خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پارک ملت شهربازی سرمایه گذار شهرداری سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، احمد عطارزاده مسئول اجرایی معرکه درباره این رویداد گفت: معرکه برای اولین‌بار در رویداد اینوتکس روی استیج قرار گرفت و این فرصت را برای تیم های استارتاپی ایجاد کرده تا همه ایده یا کسب‌وکار خود را ارائه کنند.

او ادامه داد: پس از تجربه نخست برگزاری این رویداد، ما مشغول برنامه‌ریزی برای توسعه معرکه بعنوان یک کسب و کار مستقل بودیم و حالا در آستانه‌ برگزاری دومین دوره از رویدادهای معرکه در اینوتکس ۲۰۲۴، معرکه این ظرفیت را دارد که فرصت حضور استارتاپ های بیشتری را در رویداد اینوتکس فراهم کند.

عطارزاده گفت با تلاش تیم برگزاری و حمایت های پارک فناوری پردیس، معرکه دور اول اتفاق پرشور و جذابی را رقم زد، آنقدر که تصمیم گرفتیم در پاییز سال گذشته، دبیرخانه دایمی معرکه را راه‌اندازی کنیم و طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار شد که بخش آموزش و جذب سرمایه نیز به معرکه اضافه شود.

او تاکید کرد: با توجه به ارتباط تیم اجرایی معرکه با استیج رویدادهای بزرگ، این فرصت را برای تیم ها و استارت اپ ها ایجاد خواهیم کرد تا بتوانند در رویدادهای مختلف حضور پیدا کرده و ایده و فعالیت‌های خود را به مخاطبین اعلام کنند.

عطارزاده گفت: به همین منظور، تیم محتوایی معرکه اقدام به تولید محتوای تخصصی برای استارتاپ کرده است و طی قراردادی با پلتفرم‌های شتابدهی، این قصد را دارد که آموزش پیش شتابدهی را بصورت ویژه در معرکه اضافه کنیم. از سوی دیگر طی جلساتی که با صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلف داشتیم مقرر شد محتوای معرفی استارتاپ های حاضر در معرکه به این صندوق‌ها ارایه شود و معرکه پلی بین استارتاپ و سرمایه‌گذاران باشد.

او افزود: یکی از مهمرتین تغییرات معرکه امسال این است که ما قصد داریم امسال معرکه را به صورت بین‌المللی منتشر کنیم. ترجمه یا زیرنویس ارایه کسب و کارها در معرکه به زبان انگلیسی و عربی و انتشار آنها در رسانه مجله اقتصاد دیجیتال ایران «آیدیا» یکی از اقداماتی است که امسال برای اولین بار انجام خواهد شد و طبق رایزنی‌های و ارتباطاتی که تا کنون برقرار شده است، امیدوارم که بتوانیم برای این کسب و کارها، ارزآوری داشته باشیم.

عطارزاده گفت: با توجه به حمایت های پارک فناوری پردیس، قرار نیست معرکه محدود به رویداد اینوتکس باشد. قطعا رویداد اصلی معرکه هر سال در اینوتکس برگزار می شود اما با برنامه ریزی های ما، قرار است که معرکه‌های استانی و بصورت ماهانه برگزار شود تا استارتاپ های استان‌های دیگر نیز از فرصت آموزشی و جذب سرمایه‌ی معرکه بهره‌مند شوند.

استارتاپ ها و متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس showcase.inotex.com برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند.

سیزدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری «اینوتکس ۲۰۲۴» از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۵۰ شــرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار و بیش از ۱۰ رویداد جانبی خواهد بود.

کد خبر 6080786 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۸ ظرفیت جدید سرمایه گذاری در بخش آب استان
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • مطالبه بازسازی بقیع از سوی کشورهای مسلمان
  • سد معبر مغازه‌ها در سنندج مردم را کلافه کرد
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز