Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید که به فلسطین اشغالی سفر کرده، روز یکشنبه در یک نشست خبری مشترک علیه ایران موضع‌گیری کردند.

نتانیاهو در این نشست که در قدس اشغالی برگزار شد، ادعا کرد: «ایران از منابعی که پس از توافق هسه‌ای به دست آورد، برای تهدید کشورهای منطقه استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی بار دیگر ایران را عامل بی‌ثباتی در منطقه غرب آسیا توصیف کرد و گفت امیدوار است گفت‌وگوهایش با بولتون به تقویت هرچه بیشتر روابط تل‌آویو و واشنگتن منجر شود.

در ادامه این نشست خبری، بولتون بر اهمیت روابط آمریکا با رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت امیدوار است در این «برهه مهم» رابطه دو طرف بیش از پیش تحکیم شود.

هدف از سفر بولتون به فلسطین اشغالی شرکت در نشست سه‌جانبه‌ای است که قرار است با حضور او، «معیر بن شبات» مشاور امنیتی نتانیاهو و «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی روسیه در قدس اشغالی برگزار شود. نتانیاهو و بولتون در نشست خبری هدف از این دیدار را بحث درباره سوریه عنوان کردند.

بولتون در بخشی از صحبت‌هایش در مورد روابط واشنگتن و تل‌آویو گفت: «نباید تردیدی باشد که در دوره رهبری نخست‌وزیر نتانیاهو و رئیس‌جمهور [دونالد] ترامپ، رابطه امنیتی ایالات متحده و اسرائیل قدرتمندتر از هر زمان دیگری است. تنها رهبران قدرتمند هستند که می‌توانند تعهدات قوی داشته باشند. این دولت اورشلیم (قدس) را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخته، سفارت خود را به اینجا منتقل کرده، حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان (اشغالی) را به رسمیت شناخته و همکاری‌های نظامی میان دو طرف را به سطحی تازه رسانده است.»

وی گفت روابط نزدیک نتانیاهو با ترامپ و «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه شانس اینکه سه طرف بتوانند در دیدار خود در مورد موضوعات مختلف امنیتی به توافقاتی دست یابند، را افزایش می‌دهد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مورد ایران نیز گفت: «ایران همچنان به بی‌ثبات کردن این منطقه ادامه می‌دهد... تحریم‌های بیشتری اعلام خواهد شد و ایران هرگز به سلاح اتمی دست نخواهد یافت.»
این خبر در حال تکمیل است...

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی کاخ سفید مشاور امنیت ملی آمریکا اسرائیل نشست خبری جان بولتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان بولتون: قدرت بازدارندگی آمریکا و اسرائیل ناکام مانده است

مشاور امنیت ملی و نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، با اشاره به عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت که انفعال در این مرحله برای اسرائیل اشتباه بزرگی خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی و نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، با اشاره به عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت که انفعال در این مرحله برای اسرائیل اشتباه بزرگی خواهد بود.

وی ادامه داد: «اکنون زمان انجام بازی‌های آکادمیک و پیام و سیگنال نیست. این مسأله قدرت است».

بولتون افزود که حمله ایران به اسرائیل نشان می‌دهد که قدرت بازدارندگی آمریکا و اسرائیل ناکام مانده است.

وی همچنین خواستار اقدام نظامی نظامی جدی علیه ایران از جمله علیه مراکز هسته‌ای این کشور شد.

دیگر خبرها

  • ایران به دنبال جنگ نیست/ با گزینه‌های گسترده آماده پاسخ هستیم
  • لفاظی سوناک علیه ایران درباره ایجاد بحران جدید در خاورمیانه
  • لفاظی‌ های جدید رییس جمهور فرانسه علیه ایران
  • لفاظی‌های جدید ماکرون علیه ایران
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه ایران
  • بولتون: بازدارندگی آمریکا و اسرائیل به پهپادهای ایرانی باخت
  • جان بولتون: قدرت بازدارندگی آمریکا و اسرائیل ناکام مانده است
  • آکسیوس: بایدن، نتانیاهو را از پاسخ به حمله ایران برحذر داشت
  • واکنش دفتر نتانیاهو به عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات ترکیبی و زمانبر ایران علیه اسرائیل /شلیک به اراضی اشغالی از چند کشور /پهپادهای ایران به آسمان دمشق رسیدند