Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه گفت: در زمینه انعقاد پیمان های پولی با کشورهای مختلف مذاکرات و توافقاتی انجام شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد جواد ظریف  با مثبت ارزیابی کردن عملکرد معاونت اقتصادی وزارتخانه متبوعش در شرایط تحریم، گفت: حدود یک سال است که در وزارت امور خارجه معاونتی به نام اقتصادی تشکیل شده و به نظر بنده عملکرد موفقی داشته اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب راه طولانی در پیش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   وزیر امور خارجه ادامه داد: باید توجه کرد در شرایطی معاونت اقتصادی وزارت خارجه تشکیل شده که کشور با تحریم رو به رو شده اما به رغم تحریم ها، کارهای خوبی در این معاونت انجام شده است.
وزارت امور خارجه انجام امور اقتصادی بین المللی را تسهیل می کند ظریف گفت: معاونت اقتصادی وزارت خارجه در سفرها، هماهنگی های مربوطه را انجام می دهد و امیدوارم این مسیر ادامه داشته باشد. وی ادامه داد: باید توجه شود که وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران وظیفه تسهیل گری و هماهنگی بخش های اقتصادی را دارد و ساز و کار مشخصی در بخش های اقتصادی دارد. وزیر امور خارجه در خصوص انعقاد پیمان های پولی با کشورهای مختلف گفت: در زمینه پیمان های پولی با ترکیه، روسیه، چین، آذربایجان، هند و کشورهای مختلف از چند سال قبل مذاکراتی انجام شده و با برخی از کشورها توافقاتی در این رابطه صورت گرفته و در حال انجام است اما در هر صورت کار اصلی را باید بانک مرکزی انجام دهد و وزارت امور خارجه وظیفه تسهیل امور اقتصادی را برعهده دارد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزارت خارجه معاونت اقتصادی پیمان پولی تحریم ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می شود از تعیین جایزه 10 میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد 3  مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.   به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب .س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.   به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • سطح کشت فراسرزمینی به ۴۰۰ هزار هکتار می رسد
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند