Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ادعای ترامپ در جلوگیری از جنگ ضد ایران اعتباری برای وی ایجاد نمی‌کند، چون خود او آمریکا را به آستانه جنگ با ایران سوق داده است.
به گزارش آریا، یکی از نامزد‌های حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور، دونالد ترامپ را به آتش افروزی درباره ایران متهم کرد.
" برنی سندرز" در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز ضمن انتقاد از دونالد ترامپ، وی را به آتش افروزی در قبال ایران متهم کرد و گفت: وی (ترامپ) ابتدا آتش افروزی می‌کند و بعد آن را خاموش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برنی سندرز گفت: اقدام دونالد ترامپ مبنی بر جلوگیری از جنگ ضد ایران اعتباری برای وی ایجاد نمی‌کند، چون خود ترامپ فردی است که آمریکا را به آستانه جنگ با ایران سوق داده است.
برنی سندرز گفت: ترامپ مانند فردی است که جعبه‌ای مملو از کاغذ را آتش می‌زند، بعد تلاش می‌کند آتش سوزی را خاموش کند. وی به ایجاد بحران کمک و بعد حمله را متوقف کرده است.
برنی سندرز در واکنش به اظهارات برخی مقام‌های آمریکایی که گفته اند حمله آمریکا به ایران حمله‌ای محدود خواهد بود، گفت: حمله با بمب به کشوری دیگر حمله محدود نیست بلکه اقدامی برای یک نبرد است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برنی سندرز ترامپ آتش افروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!

این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند