Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اداره گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه ۱۰۴ شهر از ۱۰۸ شهر استان از نعمت گاز برخوردارند، از گاز رسانی به چهار شهر باقی مانده در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوئین میاندشت، «سید مصطفی علوی» درآیین تودیع و معارفه رییس جدید اداره گاز شهرستان بوئین میاندشت با اشاره به اینکه از 108 شهر استان اصفهان، 104 شهراز نعمت گاز برخور دارند گازرسانی به چهار شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: یک هزار و 339 روستا در استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، و همه  روستاهای بویین میاندشت گازرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل اداره گاز استان اصفهان با یادآوری اینکه  شهدا برای خدمت به مردم کشور جان خود را تقدیم انقلاب و نظام کردند لذا مسؤولان نیز باید برای رضایتمندی مردم تلاش کنند، افزود: مسئولان برای خدمت رسانی به مردم فروگذاری نباید بکنند و اخلاق مداری و گشاده رویی از صفات نیک  یک مسؤول که باید رعایت کند.

 

وی  با اشاره به مصرف چهار میلیون متر مکعب گاز در سال گذشته  و در شهرستان بویین میاندشت، تاکید کرد: قیمت مصرف گاز از 15 فرورودین ماه تا 15 آبان ماه نسبت به باقی سال بیشتر محاسبه می شود، شهرستان بویین میاندشت از مناطق سردسیر است و لذا برای کاهش هزینه های قبوض مردم، باید افزایش تعداد ماه‌های سرد سال را  در این شهرستان پیگیر  خواهیم شد.

در ادامه حجت الاسلام «حسن اسکندری» با تاکید بر اینکه  گاز رسانی به روستاها آمار مهاجرت به شهرها را کاهش داده است، نقش گاز رسانی به بخش صنعت و توسعه اشتغال  را مثبت ارزیابی کرد.

 

به گزارش شبستان،  در این آیین از زحمات «مهدی طهماسبی»  تقدیر و «مصطفی کاظمی» به عنوان رییس جدید شرکت گاز شهرستان بوئین ‌میاندشت معرفی شد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه دهه کرامت خطبه های نماز جمعه خبرگزاری شبستان مسجد استان بوشهر اوقات فراغت بوئین میاندشت تودیع و معارفه گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان با بررسی آخرین وضعیت بارندگی در شهرستان‌های زیرکوه و بشرویه، درخصوص مدیریت شرایط تصمیماتی اتخاذ شد.

معاون مدیریت بحران استانداری درخصوص مصوبات این جلسه گفت: بر اثر سیلاب روز گذشته تا امروز ۶۰ خانوار از اهالی روستای نوده و ۲۵۰ خانوار روستای بمرود زیرکوه، هفت نفر در بشرویه و چهار نفر در سرایان به مکان امن منتقل و اسکان اضطراری داده شدند.

محمودرضا تیمورپور افزود: بسته غذایی ۷۲ ساعته از طریق جمعیت هلال احمر بین مردم آسیب دیده که در مناطق امن اسکان داده شده اند توزیع می‌شود و ارتش هم برای اعزام ماشین آلات سنگین در آماده باش است.

وی گفت: بارش‌های شدید روز گذشته تاکنون در شهرستان زیرکوه به ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستا‌های نوده، بمرود و شاهرخت خسارت وارد کرده، ۶ رشته قنات تخریب و ۳۰۰ راس دأم نیز تلف شده اند.

معاون مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه زیرساخت‌های جاده‌ای خسارت جدی دیده، افزود: در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان، نیازمندی‌های شهرستان‌های زیرکوه و بشرویه اعلام و مقرر شد ماشین آلات سنگین از طریق راهداری و برخی شرکت‌های خصوصی به منطقه اعزام شوند لذا بیشترین مشکل در حال حاضر مربوط به شهرستان زیرکوه است که برخی آبنما‌ها تخریب شده و راه‌های روستایی مسدود است.

به گفته وی مسیر‌های اصلی و روستایی توسط نیرو‌های راهداری در حال بازگشایی است.

تیمورپور با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده برای آبرسانی سیار از سوی شرکت آب و فاضلاب استان گفت: از طریق بنیاد مسکن هم ماشین آلات کمرشکن برای حمل خودرو‌های سنگین هماهنگ شده است.

وی با بیان اینکه در سایر شهرستان‌ها بارندگی بوده، اما خسارتی گزارش نشده است، افزود: بیشترین بارندگی را برای عصر امروز شاهد خواهیم بود که هسته اصلی آن در بیرجند است.

به گفته وی علیرغم سیلاب شدید در زیرکوه و نبود دسترسی روستا‌ها به مرکز شهرستان، طبق گفته فرماندار، کنکور سراسری طبق برنامه امروز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • حال و هوای ابری و بارانی جاده بوئین میاندشت به روایت فیلم
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک