Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا بنی اسدی روز یکشنبه در دیدار فرماندار و اعضای شورای تأمین گناباد با مسئولان قضائی این شهرستان آماری در این خصوص ارائه نکرد اما افزود: شمار پرونده‌های مربوط به توهین و سوانح رانندگی طی یک سال اخیر ه در گناباد افزای یافته است.

وی ادامه داد: طی این مدت ۳۳ نفر بر اثر تصادفات در حوزه گناباد جان باخته اند لذا برای کاهش این سوانح باید فرهنگ رانندگی صحیح در جامعه ترویج یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب گناباد همچنین به افزایش وقوع سرقت در این شهرستان اشاره و بیان کرد: ۹۰ درصد علت جرایم مسائل اقتصادی است لذا می‌بایست همه بخشها و آحاد جامعه نسبت به پیشگیری از وقوع جرم احساس مسئولیت کنند.

رئیس دادگستری گناباد هم در این دیدار کاهش اطاله دادرسی را مهمترین رویکرد دستگاه قضا در این شهرستان اعلام و بیان کرد: ۹۴۵ فقره پرونده هم اکنون در هفت شعبه دادگاه و تحقیق قضائی گناباد در حال رسیدگی و این در حالی است که ظرف سالهای ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ تنها در یک شعبه هزار و ۲۰۰ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته بود.

علیرضا محولاتی افزود: تعداد پرونده‌های قضائی مطروحه در دادگاه‌های این شهرستان از سه هزار فقره در سال ۱۳۹۴ هم اکنون به ۳۰۰ فقره کاهش یافته است. این در حالی است که شمار پرونده‌های ورودی به محاکم قضائی و دادگاه‌های گناباد از ۹ هزار و ۹۰۲ فقره در سال ۱۳۹۶ به ۱۱ هزار پرونده ظرف یک سال اخیر رسیده است.

حامد قربانی فرماندار گناباد نیز در این نشست گفت: با زحمات مسئولان، دست اندرکاران دادگستری، دادسرای عمومی، انقلاب و محاکم قضائی و تعامل آنان با سایر بخشها به خصوص نظامی و انتظامی این شهرستان از نظم و امنیت خوبی برخوردار بوده و مشکلات اجتماعی آن کاهش یافته است.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/‌۱۸۵۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مالخر را دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد