Web Analytics Made Easy - Statcounter

صیرفی از دیدار چهره به چهره حجت الاسلام و المسلمین منتظری و جمعی از معاونانش با مردم به مناسبت هفته قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین صیرفی مدیرکل روابط عمومی دادستانی کل کشور از دیدار حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور و جمعی از معاونان ایشان با مردم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با جزئیات این خبر اظهار کرد: نظر به تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم استماع درخواست‌های مردمی و رسیدگی به آن و نیز با توجه به تاکیدات دادستان کل کشور مبنی بر توجه به مطالبات مردمی و پاسخگویی شفاف به خواسته‌های ایشان و با توجه به نامگذاری روز دوشنبه سوم تیر ماه سال جاری از طرف ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه تحت عنوان "دیدار مردمی مسئولان عالی قضایی" مقرر شد حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور و معاونان و مدیران کل دادستانی در تاریخ مذکور با حضور در دادسرا‌های تهران و شهرستان‌های تابعه اقدام به برگزاری دیدار مردمی و ملاقات عمومی کرده و درخواست‌ها و مطالبات آنان را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.

این مقام مسئول در رابطه با اینکه مقامات مسئول در چه مجتمع‌هایی حاضر خواهند شد، گفت: حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور با حضور در یکی از دادسرا‌های تهران، بختیاری دادیار دادسرای دیوانعالی و رئیس دفتر دادستان کل با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، خرم آبادی معاون نظارت و هماهنگی امور دادسرا‌ها و ضابطین دادستانی کل با حضور در داسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرری، امیری اصفهانی معاون سیاسی امنیتی دادستانی کل با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دماوند و جاویدنیا سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم با مردم دیدار چهره به چهره خواهند داشت.

وی افزود: همچنین نوری معاون پیگیری امور اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز دادستانی کل در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت، عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در امور مبارزه با مواد مخدر و جرائم سازمان یافته در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان، حشمتی معاون قضایی دادستان کل کشور در پیگیری حقوق عامه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ورامین، خشنودی مشاور دادستان کل کشور و مدیرکل دفتر پیگیری امور مبارزه با قاچاق کالاو ارز در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قدس و قاسمی مدیرکل اجتماعی، فرهنگی و منابع طبیعی دادستانی کل در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پردیس حضور یافته و به مشکلات و مطالبات مراجعان رسیدگی خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان کل کشور قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات از برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان خبر داد و گفت: متصدی این مجتمع ورزشی برکنار شده است.

عباس نوروزی، در گفت‌وگو با مهر، در خصوص فیلم منتشر شده از مجموعه ورزشی شهدای لواسان که در آن مکان ورزشکاران آقا و خانم بدون حجاب و به صورت مختلط تمرین می‌کردند، گفت: پس از آگاهی از این اقدام رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

نوروزی از معرفی افراد خاطی توسط سرپرست شهرداری لواسان خبر داد و گفت: با این افراد برخورد قضائی و مسؤولان و متصدیان مجموعه ورزشی برکنار شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات عنوان کرد: با پایان تحقیقات پرونده جهت ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بیان مسائل لواسانی‌ها به رئیس قوه قضائیه از زبان امام جمعه حکم شرعی ورزش مختلط چیست؟

دیگر خبرها

  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی