Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی لرستان از ارائه خدمات به 14 هزار و 314 نفر در مناطق سیل‌زده خبر داد.

فاطمه زهرا توکلی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: دو دوره آموزش تخصصی برای داوطلبان و مشاوران و آموزش به تعداد 193 نفر برگزار شده است.

وی تصریح کرد: 481 نفر داوطلب (به‌صورت تجمعی) و 190 تیم فوریتی مداخله در بحران درون استانی و برون‌استانی اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل بهزیستی لرستان با بیان اینکه به 14 هزار و 314 نفر زن و مرد و کودک در مناطق سیل‌زده استان خدمات ارائه شده است، افزود: غربالگری روان‌شناختی به 6525 نفر که از مجمع این افراد 1654 نفر غربال مثبت بودند.

توکلی خاطرنشان کرد: 1043 خدمت مشاوره به افراد در مناطق سیل‌زده در قالب مشاوره گروهی، انفرادی، زوج‌درمانی و آموزش‎های گروهی ارائه شده است.
 
وی اضافه کرد: افراد در معرض خودکشی با همکاری اورژانس اجتماعی شناسایی و به روان‌پزشک با همکاری شبکه بهداشت ارجاع داده شده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان بیان کرد: تشکیل شبکه‌های اجتماعی، حمایتی در راستای حمایت‌های فردی و گروهی، توزیع عادلانه اقلام در بین افراد، شناسایی افرادی که بیشتر در معرض خطر قرار دارند و   تشکیل گروه‌های داوطلب مردمی (بزرگ‌سالان، جوانان، کودکان) جهت ایجاد مشارکت جامعه محلی در راستای حل مشکلات به وجود آمده ناشی از سیل از دیگر اقدامات انجام شده است.

توکلی ادامه داد: حداقل 200 معتمد محلی در مناطق آسیب‌دیده از سیل شهرستان پل‌دختر شناسایی و 5000  بروشور با محتوای آموزشی در خصوص بلایا و شیوه‌های مقابله تهیه و توزیع شده است.

وی اظهار کرد: همچنین عملیات غربالگری، روان‌شناختی به‌صورت مشترک با علوم پزشکی در دو شهرستان پل‌دختر و معمولان، حضور در مدارس و دبیرستان‎ها و برگزاری آموزش گروهی به‌منظور کاهش استرس و اضطراب ناشی از بحران در شهرستان‌های پل‌دختر، معمولان و چگنی در مناطق سیل‎زده صورت گرفته است.

مدیرکل بهزیستی لرستان اجرای برنامه فرهنگی تفریحی جهت کودکان و نوجوان معمولان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان، بازی و تشویق کودکان به بازی‎های گروهی نشاط‌آور جهت تخلیه هیجانی منفی ناشی از حادثه، انجام مسابقه ورزشی بین دو محله سیل‌زده در پل‌دختر و آموزش‎های گروهی به افرادی که غربالگری مثبت داشته‎اند را از دیگر اقدامات برشمرد.

توکلی تصریح کرد: گروه داوطلبین سلامت از کودکان و نوجوانان جهت تشویق سایر کودکان و نوجوانان در راستای پاک‌سازی محیط و ترویج رفتارهای بهداشتی در محیط‌های دچار سیل که احتمال وقوع بیماری‎های عفونی و مشکلات خاص ناشی از سیل را دارند، تشکیل شده است.

وی گفت: شیوه‎های مطالبه‌گری و حمایت یابی به گروه‎های داوطلب به‌منظور پیگیری مشکلات محلی به وجود آمده ناشی از سیل و تبدیل رفتارهای خصمانه توأم با بی‌اعتمادی به رفتارهای مطالبه‌گرانه در چارچوب رفتارهای مدنی و اجتماعی آموزش داده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل منطقه لرستان سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوله بازکنی در شمال تهران – اسنپ لوله

شرکت اسنپ لوله با ارائه خدمات لوله بازکنی در شمال تهران به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی، به مشتریان در رفع مشکلات گرفتگی لوله کمک می‌کند. اسنپ لوله با ارائه خدمات بیست و چهار ساعته، به دنبال ارائه خدمات با کیفیت و اعتمادسازی مشتریان خود می‌باشد.

شماره های تماس در مناطق شمال تهران:

09122769104 02122770656

باز کردن لوله توسط شرکت اسنپ لوله به گونه‌ ای انجام می‌شود که هیچ گونه کثیف کاری یا آسیبی به محیط اطراف وارد نمیشود. پس از بازکردن لوله، محیط کاملا تمیز شده و آماده تحویل به مشتری می‌شود. این موضوع باعث می‌شود تا مشتریان در مناطق شمال تهران بتوانند با آسایش و آرامش خاطر، از خدمات ارائه شده توسط اسنپ لوله بهره‌ مند شوند و نگرانی در مورد گرفتگی لوله در ان محیط را فراموش کنند.

با توجه به تمامی این موارد، اعتماد به خدمات لوله بازکنی ارائه شده در مناطق شمال تهران، یک انتخاب مناسب و قابل اطمینان برای مشتریان است.

خدمات تخصصی لوله بازکنی برای ساکنان شمال تهران

آیا به دنبال یک خدمات تخصصی و حرفه ای برای باز کردن لوله‌های خود در منطقه شمال تهران هستید؟ ما با تیمی مجرب و تجربه دار آماده ارائه خدمات لوله بازکنی با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای و روش‌های مدرن به شما هستیم. با اعتماد به خدمات ما، می‌توانید به آسایش و راحتی خود و خانواده‌ تان اطمینان داشته باشید.

ما به شما خدمات زیر را ارائه می‌دهیم:

باز کردن لوله های سفت و سیمانی رفع انسدادهای لوله ‌ها تعمیرات و نگهداری لوله‌ ها - رفع گرفتگی‌ های شدید در توالت و سرویس بهداشتی - رفع مسدودی لوله فاضلاب با روش‌ های متخصصانه - رفع گرفتگی لوله‌ های ظرفشویی و روشویی با سرعت و کارایی بالا - بازیابی اشیاء گمشده از چاه‌ها با استفاده از ابزارهای پیشرفته و مهارت فنی - رفع بوی ناخوشایند فاضلاب در سرویس بهداشتی - رفع مسدودی کفشورهای حمام، آشپز خانه و حیاط با تخصص و توانمندی و...

تماس با ما، به یک تجربه حرفه‌ ای و کارآمد در خدمات لوله بازکنی دست خواهید یافت. برای اطلاعات بیشتر و یا رزرو وقت، با ما تماس بگیرید.

09122769104

متخصصان لوله بازکنی در شمال تهران با استفاده از تجربه و تخصص خود، به صورت منحصربه ‌فرد و با تضمین کیفیت، مسائل فنی مربوط به لوله‌ها و چاه فاضلاب را بهبود می‌بخشند. اعتماد به این تیم حرفه‌ای، به‌عنوان گامی مهم در حفظ سلامت و راحتی خانواده‌ها، بسیار حائز اهمیت است.

با بهره‌گیری از خدمات این تخصصی‌ها، به سرعت و با کارایی بالا مسائل فنی مربوط به لوله‌ها و چاه فاضلاب را رفع نموده و از سلامت و آسایش خود بهره‌مند شوید.

مناطق تحت پوشش لوله بازکن شمال تهران

اسنپ لوله با تیم فعالی که در مناطق شمال تهران مستقر است میتواند کمتر از 30 دقیقه خدمات رسانی برای مشتریان اراعه دهد.

نیاوران

قلهک

چیدر

پل رومی

دزاشیب

تجریش

فرشته

ولنجک

زعفرانیه

صاحبقرانیه

درکه

ظفر

زرگنده

مینی سیتی

دروس

اوین

شهرک غرب

گاندی

الهیه

فرحزاد

کامرانیه

داوودیه

سوهانک

آراج

جماران

قیطریه

جردن

باغ فردوس

فرمانیه

ازگل

   

سعادت آباد

آجودانیه

محمودیه

دارآباد

.

در طول شبانه‌ روز، تیم حرفه‌ای لوله بازکنی در شمال تهران، آماده ارائه خدمات با کیفیت و متخصصی برای رفع مسائل مربوط به گرفتگی و مسدودی لوله‌ها و چاه‌ های فاضلاب می‌باشد. تخصص و تجربه این تیم به‌ عنوان یک پاسخ منحصربه‌ فرد با تضمین کیفیت، مشکلات فنی مربوط به لوله‌ها و چاه‌های فاضلاب را بهبود می‌بخشد.

اعزام سریع تیم لوله بازکنی به مناطق شمال تهران

ما تیم لوله بازکنی شمال تهران اسنپ لوله را فوراً به محل شما اعزام خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم. ما درک می‌کنیم که مشکلات گرفتگی لوله می‌تواند بسیار ناراحت‌ کننده باشد و نیاز به رسیدگی فوری دارد. بنابراین، تیم ما با تجهیزات حرفه‌ ای و تجربه کافی آماده است تا به شما در اصلاح و رفع مشکلات لوله‌ کشی کمک کند. تماس با شماره 09122769104 شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که مشکل شما به سرعت و با دقت حل خواهد شد. منتظر شنیدن از شما هستیم تا بتوانیم به شما کمک کنیم.

با توجه به وضعیت فوری، سرویسکار فوراً اعزام شد.

شماره تماس با اسنپ لوله

09122769104

شیفت کار

شبانه روزی، ۷ روز هفته

مدت زمان اعزام

کمتر از 30 دقیقه

تمیز بودن کار

سرویسکار با فرهنگ

اسیب پذیری

بدون اسیب و خرابکاری

میزان تخصص سرویس کار

بالاترین تخصص و تجربه در کار

روش کار

دستگاه لوله بازکنی

ضمانت با فاکتور

دارد

تخفیف در قیمت

25%

هزینه

با بهترین قیمت بین همکاران

لوله بازکنی نیاوران در شمال تهران با اسنپ لوله

لوله بازکنی نیاوران یکی از بهترین‌هاست که در شمال تهران فعالیت دارد! اگر مشکلی با گرفتگی لوله ها دارید، میتوانید با تیم لوله بازکنی اسنپ لوله تماس بگیرید و درخواست سرویسکار کنید. همیشه سریع و با حرفه‌ای کار می‌کنن و قیمت‌هاشون هم منصفانه‌ان. من خودم چند بار از خدماتشون استفاده کردم و واقعا راضی بودم. پس اگر نیاز به لوله بازکنی داری، بهترین گزینه لوله بازکنی نیاوران اسنپ لوله هست!

اگر در منطقه نیاوران یا اطراف آن، لوله فاضلاب مسدود شده است و نیاز به کمک دارید، حتما با شماره تماس لوله بازکنی نیاوران (09122769104) تماس بگیرید. تیم ما افرادی متخصص و با تجربه هستند و می‌توانند به شما مشاوره رایگان ارائه دهند. در صورت لزوم، یکی از تخصصی‌هایمان را برای رفع مشکلتان ارسال خواهیم کرد. راحت باشید، به هر مشکلی درباره لوله‌های فاضلابتان می‌توانید اطمینان کنید.

خدمات و افراد متخصص در لوله بازکنی نیاوران

شرکت اسنپ لوله با سابقه‌ ی بیش از چند دهه در زمینه ی خدمات لوله‌ بازکنی در نیاوران فعالیت دارد و توانسته است به عنوان یکی از پیشگامان این حوزه شناخته شود. تیم اسنپ لوله از افراد متخصص و با تجربه‌ ای تشکیل شده است که با بهره‌ گیری از دانش و تخصص خود، بهترین روش‌های لوله‌ بازکنی را برای رفع گرفتگی لوله انتخاب می‌کنند و با دقت و سرعت بالا، لوله‌ ها را باز می‌کنند. همچنین، تضمین می‌کنیم که انسداد لوله‌ها را بدون هیچ گونه خرابی یا کثیفی از بین می‌ بریم. ما به شما تضمین می‌دهیم که کار ما با کیفیت بالا و قابل اعتماد است و شما با آرامش خاطر لوله باز شده را دریافت خواهید کرد.

لوله بازکنی تجریش در شمال تهران با اسنپ لوله

خدمات لوله بازکنی در منطقه تجریش شمال تهران ارائه می‌شود. تیم ما با تجربه و مجهز به تجهیزات حرفه ‌ای، آماده ارائه خدمات با کیفیت و قابل اعتماد در زمینه باز کردن و تعمیر لوله‌های آب، فاضلاب و گاز می‌باشد. با بهره‌گیری از تکنولوژی روز و روش‌های مدرن، به سرعت و به صورت حرفه ‌ای به رفع مشکلات گرفتگی لوله در خانه شما می‌پردازیم. اعتماد به خدمات ما، اعتماد به کارآمدی و کیفیت است. منتظر حضور شما در خدمات ما هستیم.

شرکت اسنپ لوله با افتخار خدمات لوله بازکنی تجریش شبانه روزی در تهران را ارائه می‌دهد. تیم متخصص و مجرب ما آماده است تا در هر ساعت از شبانه روز به شما کمک کنند. با تماس به شماره‌های ما، تکنسین‌های ما در کمترین زمان ممکن به محل شما اعزام می‌شوند و مشکلات لوله‌های فاضلابی شما را رفع می‌کنند. با اعتماد به خدمات ما، مطمئن باشید که کیفیت بالا و قیمت منصفانه را تجربه خواهید کرد. اسنپ لوله با افتخار به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در زمینه لوله بازکنی تجریش شبانه روزی در تهران، همواره به ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای به مشتریان عزیز متعهد است.

لوله بازکنی در تجریش بصورت شبانه روز

سرویس لوله بازکنی تجریش واقعاً یک خدمات بی نظیره در شمال تهران! ما اینجا باور داریم که ارائه خدمات با کیفیت و متنوع، سرعت بالا، تعرفه منصفانه و به صورت تضمینی، اصول اصلی یک خدمات رضایت بخش است.

ما اینجا از شرکت های معتبر و مجاز برای انجام کارهای لوله بازکنی تجریش استفاده می کنیم تا شما اطمینان داشته باشید که کار شما به دستان حرفه ایان است. با استفاده از دستگاه های بروز و تکنسین های ماهر، ما آماده خدمت رسانی به شما در تمام مناطق تهران هستیم.

پس اگر به هر دلیلی گرفتگی یا مسدودی در لوله فاضلاب خود دارید، با ما تماس بگیرید. ما به شما تضمین می کنیم که مشکل شما با قیمت مناسب و با کار تضمینی حل خواهد شد.

شرکت اسنپ لوله از نظر اخلاقی و بهداشتی همواره تایید شده است و تکنسین های اسنپ لوله هیچ گونه سوء استفاده یا سابقه‌ ای ندارند. بنابراین، مشکلی برای حضور آنها در منزل شما حتی در ساعات شب وجود ندارد.

پس بدون هیچ تردیدی، اگر به یک خدمات لوله بازکنی تجریش با کیفیت و قابل اعتماد نیاز دارید، با ما تماس بگیرید و از خدمات حرفه‌ ای ما بهره مند شوید.

درضن میتوانید در وبسایت اسنپ لوله خدمات موجود را مشاهده کنید و اگه نیاز داشتید با شماره درج شده تماس بگیرید

www.snapplooleh.ir 09122769104 021-22770656 شماره پشتیبانی وبسایت اسنپ لوله: 021-66886600

دیگر خبرها

  • رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان
  • شکرانۀ شادی برای «وعده صادق» در لرستان+ فیلم
  • بارش‌های پراکنده و رگباری در لرستان
  • توزیع ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستاهای لرستان
  • بارشهای پراکنده و رگباری در لرستان
  • برگزاری دوره‌های توانمندسازی مشاغل گردشگری در مشهد
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور
  • ۶ میلیون نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در استان مرکزی ارائه شد
  • لوله بازکنی در شمال تهران – اسنپ لوله
  • ضرورت آموزش سواد مالی به کودکان