Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در بازدید از طرح‌های صنعتی و معدنی استان بوشهر با همراهی مدیر عامل بانک صنعت و معدن کشور افزود: تاکنون ۱۸ طرح با تسهیلات بانک صنعت و معدن در این استان بهره‌برداری شده یا در آستانه بهره‌برداری است که در مجموع یکهزار و ۱۵۸ شغل از طریق این طرح‌ها ایجاد شده و با راه‌اندازی ۱۲ واحد در دست اجرا نیز بیش از ۲ هزار و ۵۰ شغل دیگر ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این زمینه امروز شمار زیادی از طرح‌های اقتصادی و صنعتی و معدنی استان که تسهیلات آنها توسط بانک صنعت و معدن پرداخت شده مورد بازدید و مشکلات و موانع اجرای طرح‌ها بررسی و دستورهای خوبی برای تسریع در اجرای آنها صادر شد.
استاندار بوشهر یادآور شد: امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال رونق تولید نام گذاری شده و همه باید برای عملی شدن شعار سال اهتمام ورزند که فعال کردن کارخانجات و واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار در همین راستا انجام می گیرد.
گراوند افزود: بدون تردید راه‌اندازی واحدهای تولیدی و حمایت از آنها موجب ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری در جامعه می‌شود از این رو همه باید در این عرصه پای کار باشند.
وی ادامه داد: خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت مردم امری مهم و ارزشمند است و همه مسئولان موظف هستند تا حد توان و ظرفیت برای ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به مردم اهتمام ورزند.
مدیر عامل بانک صنعت و معدن نیز با تقدیر از حمایت استاندار بوشهر از طرح‌های صنعتی و معدنی گفت: استاندار بوشهر پیگیری بسیار زیادی برای اجرای این طرح‌ها و تسریع در تکمیل طرح‌ها دارد که سفر با استان نیز در همین راستا صورت گرفت.

حسین مهری افزود: علاوه بر ۱۸ واحد بهره برداری شده ۱۲ طرح بزرگ دیگر استان بوشهر توسط بانک صنعت و معدن تامین اعتبار شده که شماری از آنها بزودی به بهره‌برداری و تولید می‌رسند.
وی بیان کرد: در مجموع ۴۵۱ یکهزار میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری طرح‌های یاد شده در استان بوشهر است که بیش از ۳۱۴ هزار میلیارد ریال آن از طریق تسهیلات بانک صنعت و معدن پرداخت شده یا در آستانه پرداخت است.
مهری یادآور شد: ۱۲ طرح در دست اجرا بین ۱۱ تا ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که انتظار است در در کمترین زمان ممکن مورد بهره‌برداری قرار گیرند.
۷۲۱۲/۶۰۴۳‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر تسهیلات اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل

مسعود ایرانی اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۳ با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و از سوی دیگر اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و بر همین اساس اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت نیز برنامه‌هایی در راستای تنظیم بازار با کنترل قیمت‌ها در کنار توزیع کالا‌های اساسی به نرخ مصوب در دستور کار قرار داد.

او با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه از ۱۵ اسفند تا ۲۵ فروردین افزود: کارشناسان مربوطه در کنار تامین و توزیع یک هزار و ۵۲۵ تن گوشت و مرغ منجمد، برنج، شکر، سیب و پرتقال به منظور تامین کالا و تنظیم بازار، نسبت به انجام سه هزار و ۱۶۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی تولیدی، توزیعی و عرضه‌کننده خدمات رفاهی در استان اردبیل اقدام کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: همچنین یک هزار و ۱۶۶ مورد گشت مشترک با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌های مربوطه مانند فرمانداری، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، بهداشت، اماکن عمومی، پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، غذا و دارو در این مدت به اجرا درآمد.

ایرانی تشکیل ۹۸۲ فقره پرونده با ارزش حدود ۷۰ میلیارد ریال برای تخلف‌های شناسایی شده از واحد‌های صنفی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: این بازرسی‌ها در قالب طرح عید تا عید وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد که بر اساس ارزیابی صورت گرفته، اردبیل در بین ۳۱ استان رتبه دوم را کسب کرد.

او با اشاره به استمرار نظارت‌های ۲ ماه گذشته، اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده مواردی مانند گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، صادر ننمودن فاکتور، احتکار و فروش اجباری کالا یا سایر تخلف‌های اقتصادی می‌توانند موضوع را با سامانه ارتباطی ۱۲۴ درمیان بگذارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود