Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در بررسی روند فعالیت و اجرای طرح‌های صنعتی و معدنی استان بوشهر با همراهی مدیر عامل بانک صنعت و معدن کشور ، افزود: امروز روند فعالیت تعدادی از طرح‌های اقتصادی استان که از بانک صنعت و معدن تسهیلات گرفته‌اند، بررسی و دستورات خوبی برای تسریع در اجرای آن‌ها صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: همه باید برای عملی شدن شعار سال یعنی رونق تولید همت کنیم که فعال کردن واحد‌های تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار در همین راستا صورت می‌گیرد.

استاندار بوشهر از ایجاد سه هزار و ۲۰۰ شغل با پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان بوشهر خبر داد و گفت: با ارائه این تسهیلات ۳۰ طرح به بهره‌برداری می‌رسد تاکنون ۱۸ طرح با ظرفیت ایجاد هزار و ۱۵۸ شغل به بهره‌برداری رسیده یا در آستانه بهره‌برداری است و با راه‌اندازی ۱۲ واحد در حال اجرا نیز بیش از دو هزار و ۵۰ شغل دیگر ایجاد می‌شود.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن کشور نیز گفت: ۱۲ طرح در دست اجرا بین ۱۱ تا ۹۶ درصد پیشرفت دارند و امیدوارم در کمترین زمان ممکن بهره‌برداری شوند. 

حسین مهری افزود: برای ۱۸ طرحی که به بهره‌برداری رسیده‌اند، بیش از ۵۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و برای ۱۲ طرح مصوب سفر که در دست اجراست هم بیش از ۲۵۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: در مجموع ۴۵۱ هزار میلیارد ریال برای اجرای این ۳۰ طرح سرمایه گذاری شده که بیش از ۳۱۴ هزار میلیارد ریال آن مربوط به تسهیلات بانک صنعت و معدن است که یا پرداخت شده و یا در آستانه پرداخت است.

انتهای پیام/ک

بانک صنعت و معدن به ۳۰ طرح تولیدی استان بوشهر تسهیلات داد

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صنعت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد