Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان و اخلال گران اقتصادی و در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه چند دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر همدان به شهرهای جنوبی کشور و بالعکس در پوشش مسافر اقدام به حمل و جابجایی کالاهای قاچاق می‌کنند، کارآگاهان پلیس آگاهی همدان با بررسی صحت و سقم موضوع و هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی در یک عملیات و در قالب سه اکیپ به محل‌های مربوطه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکیپ اول ماموران پلیس، پس از استقرار در محور جوکار به همدان و کنترل خودروهای عبور از این محور، یک دستگاه اتوبوس را مشاهده که پس از توقف اتوبوس با بررسی از داخل ماشین و جعبه‌های بغل آن مشاهده شد حامل کالای قاچاق است که اتوبوس به همراه راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد.

وی افزود: پس از تخلیه، تعداد ۸ عدد باطری خارجی کامیونی قاچاق، تعداد ۳۶ جفت کفش خارجی قاچاق، تعداد ۴۴ دستگاه ریش تراش خارجی قاچاق، تعداد یک دستگاه یخچال سای بای ساید و تعداد یک دستگاه اسکوتر برقی به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان کشف شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: اکیپ دوم نیز یک دستگاه اتوبوس را در چهار راه بابک ابتدای ورودی شهر همدان مشاهده و پس از توقیف و بازرسی از داخل آن، تعداد یک هزارو ۱۹۸ عدد قوطی کمپوت آناناس، تعداد ۳ دستگاه ماشین لباسشویی و تعداد یک دستگاه LED به ارزش ۵۰ میلیون تومان کشف شد.

وی اظهار داشت: کارآگاهان اکیپ سوم مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز به یک دستگاه اتوبوس در میدان امام حسن (ع) ورودی محور جوکار به همدان مشکوک شدند که پس از تخلیه مسافران از داخل اتوبوس و بازرسی بعمل آمده، متوجه شدند اتوبوس از ناحیه باک جلو جاساز بوده و حامل کالای خارجی قاچاق است.

وی گفت: در این عملیات راننده به همراه شاگرد و اتوبوس به اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز انتقال و پس از تخلیه و شمارش تعداد ۴۳۲ عدد خمیر دندان خارجی قاچاق، تعداد ۳۵۹ ثوب ساپورت زنانه خارجی قاچاق و تعداد ۷۷ جفت کفش خارجی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیون تومان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: در خصوص هر ۳ اتوبوس، ۳ پرونده جداگانه تشکیل و به همراه متهمان که ۶ نفر هستند برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی همدان معرفی و ۳ دستگاه اتوبوس نیز به پارکینگ انتقال و پرونده در حال رسیدگی است.

کد خبر 4648656

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد

به گزارش روابط عمومی پليس، سرهنگ "تقي توئي" با اعلام جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام اطلاعاتي مبني بر اينکه يک دستگاه اتوبوس در حال جابجايي تعداد زيادي سيگار قاچاق است، بلافاصله موضوع با جديت در دستور کار قرار گرفت. وي با اشاره به اينکه اين اتوبوس در پليس راه بجنورد متوقف شد، افزود: در بازرسي از اين خودرو 37 هزار نخ سيگار قاچاق کشف و ضبط شد. اين مقام انتظامي با بيان اينکه ارزش اين تعداد سيگار قاچاق 1 ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است، ياد آور شد: در اين رابطه يک نفر متهم دستگير و بعد از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و خودرو نيز راهي پارکينگ شد ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان