Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بندرماهشهر گفت: بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی تاکنون هیچ جلسه‌ای در زمینه برطرف کردن مشکلات مسکن مهر شهر چمران برگزار نکرده و ما از مسئولان این دو نهاد توقع داریم جلساتی را در این زمینه برگزار کرده و به مشکلات مردم رسیدگی کنند. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، محسن بیرانوند امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بندرماهشهر اظهار داشت: از ابتدای سال گذشته تاکنون چندین پروژه متعدد از محل شورای راهبردی و اعتبارات ادارات کل در زمینه‌های مختلف در شهرستان بندرماهشهر کلنگ‌زنی شده‌اند روسای ادارات باید هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها را تکمیل و تجهیز کرده و به مردم تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بهسازی چندین روستا در شهرستان بندرماهشهر گفت: پروژه‌های زیادی در روستاها و مناطق محروم آغاز شده‌اند که روستاهای شهر چمران میزبان پروژه‌های زیادی در زمینه برطرف کردن محرومیت‌ها بوده است؛ رساندن آب شرب و ایجاد راه‌های مواصلاتی روستاها جزیی از پروژه‌های انجام شده بوده است.

فرماندار بندرماهشهر با اشاره به اینکه بعضی از دستگاه‎‌ها اقداماتی در زمینه برطرف کردن مشکلات مردم انجام نداده‌اند، بیان کرد: بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی تاکنون هیچ جلسه‌ای در زمینه برطرف کردن مشکلات مسکن مهر شهر چمران برگزار نکرده و ما از مسئولان این دو نهاد توقع داریم جلساتی را در این زمینه برگزار کرده و به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی افزود: ما از شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر درخواست داریم که به مشکلات درمانی شهر چمران رسیدگی کرده تا مشکلات درمانی مردم این شهر و دغدغه امام جمعه برطرف شود. تلاش ما همواره بر این بوده که حداقل‌هایی را برای مردم شهرستان ایجاد کنیم.

افزایش سرمایه بانک مسکن از محل بدهی‌ها به طرح مسکن مهرزمزمه افزایش وام مسکن مهر به 50 میلیون تومانفروش قسطی عرصه مسکن مهر 2 فاز پردیس آغاز شد

رئیس شورای تامین شهرستان بندرماهشهر با اشاره به مشکلات اخیر بیمارستان صنعت نفت بندرماهشهر خاطرنشان کرد: ما از افرادی که در پایتخت هستند انتظار داریم که بدون در نظر گرفتن مشکلات شهرستان بندرماهشهر تصمیمی نگیرند و هر گونه تصمیمی باید در شعاع ملاحظات اجتماعی منطقه باشد.

وی در پایان گفت: بیمارستان صنعت نفت شهرستان بندرماهشهر نباید به بخش خصوصی واگذار شود و مردم عادی از آن محروم شوند؛ نتیجه واگذاری این بیمارستان به بخش خصوصی باید هر چه زودتر شفاف‌سازی شده تا حاشیه‌ها و تنش‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت

به گزارش قدس آنلاین، این اداره‌کل اعلام کرد: در روزهای اخیر شاهد اتفاقاتی از جنس کلاهبرداری دلالان و شیادان از متقاضیان مسکن طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با انواع مختلف خرید امتیاز، بررسی وضعیت و غیره هستیم.

اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران هشدار داد: متقاضیان باید از پاسخگویی به تلفن‌ها در این زمینه خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع ندهند و در این زمینه مراقبت کنند.

برپایه این گزارش، متقاضیان در گروه‌های مختلف در حال ساماندهی بوده و بر حسب امتیاز از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با آنان تماس حاصل خواهد شد تا برای تکمیل پرونده حضوری مراجعه داشته باشند و در غیر این صورت هر نوع تماس یا پیام دیگری تکذیب می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود