Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن می گوید منصوریان چند بازی آخر لیگ گذشته را به من میدان داد تا بتوانم خودم را اثبات کنم.

طرفداری - محمد باقر صادقی بعد از تمدید قرارداد با باشگاه ذوب آهن گفت:

ذوب آهن خانه من است و اولویت اصلی و اول بازیکنانی مانند من و قاسم حدادی فر و دیگر قدیمی های تیم، صد در صد باشگاه ذوب آهن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه ذوب آهن، وی ادمه داد:

بر خلاف پیشنهاداتی که از چند تیم دیگر داشتم ترجیح دادم ذوب آهن را انتخاب کنم و این یک تصمیم و انتخاب درست بود. زیرا سعید آذری مدیرعامل باشگاه و علیرضا منصوریان خیلی پای من ایستادند. حتی منصوریان چند بازی آخر را به من میدان داد تا بتوانم خودم را اثبات کنم. من نیز تمام تلاشم را کردم.

صادقی درباره لیگ قهرمانان آسیا گفت:

آسیا جام شگفتی هاست و تیم ذوب آهن نیز نتایج خوب و قابل قبولی گرفته و به عنوان تنها نماینده ایران در ادامه این جام کار سختی در آسیا دارد که با همدلی که من در تیم می بینم می توانیم به مراحل بالاتر هم صعود کنیم.

وی افزود:

ذوب آهن نشان داده که در آسیا تخصص دارد و این موفقیت ها در آسیا فقط با برنامه ریزی و یک دل شدن کل مجموعه ذوب آهن از جمله مدیرعامل محترم کارخانه عظیم ذوب آهن و معاونان، مدیران و پرسنل زحمتکش آن مجموعه و نیز مجموعه مدیریتی و پرسنل باشگاه به دست آمده است. من خودم در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتم و می‌دانم ذوب آهن شخصیت قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد و به این خود باوری نیز رسیده است.

محمد باقر صادقی درباره هدف ذوب آهن در لیگ امسال گفت:

ذوب آهن امسال سخت به دنبال قهرمانی در لیگ است چون در ویترین بزرگ افتخاراتش این عنوان را کم دارد. ما نشان دادیم که شایسته قهرمانی در لیگ هستیم که به یاری خدا و تلاش مجموعه عظیم و بزرگ ذوب آهن به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

وی در پایان از هواداران تیم ذوب آهن که در سرما و گرمای فولادشهر تیم خود را تنها نگذاشتند تشکر کرد و گفت:

خیلی از هوادران در فضای مجازی به من لطف داشتند و من به آنها قول دادم که تمدید کنم. همچنین امیدوارم با تلاش و جدیت بتوانیم با بازی های درخشان خود در لیگ برتر و آسیا چشم نواز بازی کنیم و در نهایت با کسب جام قهرمانی، دل هوادارن را شاد کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تمدید قرارداد اسومار مشخص شد | تایید درخواست افزایش رقم

به گزارش همشهری آنلاین در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در مورد پیشنهاد رسمی باشگاه پرسپولیس به اوسمار برای تمدید قرارداد مطرح شده و حتی صحبت از این است که اوسمار در صورت قهرمانی با پرسپولیس در رقابت‌های لیگ دستمزدی در حدود 400 یا 500 هزار دلار طلب خواهد کرد.

اما ایجنت این مربی برزیلی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» در مورد مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این مربی در مورد تمدید قرارداد اظهار داشت: «واقعیت امر این است که در مورد فصل آینده هیچ صحبتی بین باشگاه پرسپولیس و اوسمار مطرح نشده و اخباری که در این مورد مطرح شده را نمی‌توانم تایید کنم.» وی در مورد اینکه آیا اوسمار در نظر دارد در صورت قهرمان کردن پرسپولیس دستمزد زیادی را طلب کند، یادآور شد: «در شرایط فعلی تمام تمرکز اوسمار روی قهرمانی پرسپولیس است و به مسائل دیگری فکر نمی‌کند. ضمن اینکه طبیعتا اگر اوسمار با پرسپولیس قهرمان شود مبلغ قرارداد او افزایش پیدا خواهد کرد.»

کد خبر 845901 برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد
  • طرح پدافند یکپارچه آمریکا در غرب آسیا شکست خورد + ویدئو
  • زمان تمدید قرارداد اسومار مشخص شد | تایید درخواست افزایش رقم
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند