Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@03:49:47 GMT

فردا؛ دیدار مردمی مسئولان دادستانی کل کشور

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۱۰۸۱

فردا؛ دیدار مردمی مسئولان دادستانی کل کشور

مدیرکل روابط عمومی دادستانی کل کشور از دیدار مسئولان عالی رتبه دادستانی با مردم خبر داد. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین صیرفی مدیرکل روابط عمومی دادستانی کل کشور از دیدار مسئولان عالی رتبه دادستانی با مردم خبر داد.

وی در رابطه با جزئیات این خبر اظهار کرد: نظر به تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم استماع درخواست‌های مردمی و رسیدگی به آن و نیز با توجه به تاکیدات دادستان کل کشور مبنی بر توجه به مطالبات مردمی و پاسخگویی شفاف به خواسته‌های آن‌ها و با توجه به نامگذاری روز دوشنبه سوم تیر ماه سال جاری از طرف ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه تحت عنوان "دیدار مردمی مسئولان عالی قضایی" مقرر شد حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور و معاونین و مدیران کل دادستانی در تاریخ مذکور با حضور در دادسرا‌های تهران و شهرستان‌های تابعه اقدام به برگزاری دیدار مردمی و ملاقات عمومی کرده و درخواست‌ها و مطالبات آنان را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در رابطه با این که مقامات مسئول در چه مجتمع‌هایی حاضر خواهند شد گفت: حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور با حضور در یکی از دادسرا‌های تهران، بختیاری دادیار دادسرای دیوانعالی و رئیس دفتر دادستان کل با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، خرم آبادی معاون نظارت و هماهنگی امور دادسرا‌ها و ضابطین دادستانی کل با حضور در داسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرری، امیری اصفهانی معاون سیاسی امنیتی دادستانی کل با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دماوند و جاویدنیا سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم با مردم دیدار چهره به چهره خواهند داشت.

وی افزود: همچنین نوری معاون پیگیری امور اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز دادستانی کل در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت، عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در امور مبارزه با مواد مخدر و جرائم سازمان یافته در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان، حشمتی معاون قضایی دادستان کل کشور در پیگیری حقوق عامه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ورامین، خشنودی مشاور دادستان کل کشور و مدیرکل دفتر پیگیری امور مبارزه با قاچاق کالاو ارز در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قدس و قاسمی مدیرکل اجتماعی، فرهنگی و منابع طبیعی دادستانی کل در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پردیس حضور یافته و به مشکلات و مطالبات مراجعان رسیدگی خواهند کرد.

رئیس قوه‌قضاییه: پوشش زنان متهم الزاما نباید چادر باشد/دچار بحران اخلاقی و اجتماعی نیستیمتوضیح سخنگوی قوه‌قضائیه درباره برخورد با یکی از مدیران دستگاه قضاییتوضیحات سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با اهدای عضو محکومانتجدید میثاق رئیس و مسئولان عالی قوه‌قضاییه با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامیساختار جدید قوه قضائیه اعلام شد/حذف بیش از 20درصد پست‌های ستادی

انتهای پیام/

R1014142/P/S2,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دادستان کل کشور قوه قضائیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادستان کل کشور قوه قضائیه دادستان کل کشور قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲

علی صالحی دادستان تهران با ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲ گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان و میزان ردّمال صورت گرفته نیز بیش از ۸۳۴ میلیارد تومان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین