Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با گلایه از اینکه چرا رئیس جمهور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نمی‌کند، اظهار کرد: رئیس جمهور برای تصویب CFT و پالرمو در جلسات مجمع شرکت کند.

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: خیلی خوشحال هستیم که شاهد بودیم عزیزان نیروهای مسلح اقتدار خود را به رخ دشمن کشیده و موجب شدند که اکنون دشمن به تناقض گویی بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی گاهی تهدید می‌کند و گاهش تشکر.

وی افزود: امیدوارم ترامپ توسط گروه جنگ طلب گمراه نشود. نیروهای مسلح ما متحد و مقتدر نشان دادند در خدمت سیاست‌های کلی و دیپلماسی کشور هستند. همچنین دیپلماسی کشور ما هم نشان داده که در خدمت نیروهای مسلح است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور متأسفانه در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نمی‌کنید و بعد می‌گوئید گله می‌کنید چرا CFT یا پالرمو تصویب نمی‌شود؟ در جلسات مجمع شرکت کنید تا این دو تصویب شوند.

کواکبیان در پایان اضافه کرد: در موضوع حقوق کارمندان دولت دو تفسیر مشهود است. یک تفسیر از ناحیه امثال آقای حاجی بابایی است و یک تفسیر نیز از سوی دولت ارائه می‌شود. این در حالی است که منشأ تفسیر قوانین عادی خود مجلس است. کارمندان هر روز از ما سوال می‌کنند که این ماجرا به کجا رسید. این موضوع باید پیگیری شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کواکبیان پالرمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو

به گزارش همشهری آنلاین، کاوه اشتهاردی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: وزارت صمت درباره واردات خودرو اعلام کرده است: در دولت سیزدهم، پس از ۶ سال توقف ‌واردات خودرو⁩، آیین‌نامه واردات خودرو تصویب و مجوز واردات صادر شد.

وی تأکید کرد: ‌درباره واردات خودرو کارکرده نیز با ارسال لایحه به مجلس مجوز قانونی اخذ و در مرحله اول سال گذشته آیین‌نامه ‌واردات خودرو کارکرده⁩ از مناطق آزاد تصویب و ابلاغ شد.

اشتهاردی افزود: با تکمیل این مراحل تدریجی برنامه‌ریزی شده، سایر روش‌های واردات خودرو نیز در سال جاری در دستور کار ‌ دولت⁩ است.

کد خبر 846535 منبع: ایرنا برچسب‌ها واردات خودرو خبر ویژه دولت سیزدهم سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • مصوبات جلسه علنی دوشنبه مجلس
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • زلنسکی: اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها فقط جنگ را طولانی می‌کنید