Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یکشنبه روابط عمومی بسیج، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور در جلسه راهیان نور غرب کشور با اشاره به رفتار عزتمندانه رهبر انقلاب در قبال نامه ترامپ گفت: اینکه کشور مهمی مثل ژاپن پیامی از غرب می‌آورد و رهبر ما با اقتدار پیام را دریافت نمی‌کند، نشان از عزت است این در حالی است که پادشاه ذلیل عربستان که خود را خادم حرمین می‌داند دستان همسر رئیس‌جمهور آمریکا را می‌بوسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حادثه سرنگونی پهباد آمریکایی بر فرار آسمان ایران تصریح کرد: همانطور که می‌دانید بزرگترین و پیشرفته‌ترین پهپاد جهان وقتی توسط مجاهدان سبزپوش منهدم می‌شود شبیه یک معجزه است و با این کار تمام ساختار اردوگاه دشمن به هم می‌ریزد و این نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: بزرگترین قدرت نظام اسلامی "مردم" هستند و اقتدار این نظام مدیون حمایت مردم است و به همین خاطر ما در بسیج اولویت اصلیمان خدمت‌رسانی به مردم و محرومان است.

وی در ادامه افزود: کسانی که در دنیا اهل علوم نظامی هستند؛ می‌دانند که انهدام پهپاد در ارتفاع ۷۰ هزار پایی کاری بی نظیر است و اینکه رئیس جمهور رژیم آمریکا می‌گوید ما به سه نقطه می‌خواستیم حمله کنیم حرفی دروغ است و حتماً از ترس جرأت چنین کاری را نداشتند.

سردار غیب پرور ادامه داد: دفاع نیازمند قدرت است این درحالی است که برخی‌ها در انقلاب اسلامی اعتقاد داشتند که مانیازی به موشک نداریم اما اکنون همین موشک‌ها باعث قدرت و اقتدار ما شده است و ای کاش برخی از خودفروختگان داخلی با سرنگونی پهباد به خود بیایند که البته بعید می دانم.

وی با اشاره به لزوم بهره مندی از بیانیه‌ی گام دوم انقلاب برای نقشه راه راهیان نور خاطرنشان کرد: ما در راهیان نور نقشه‌ی راه می‌خواهیم و با توجه به بیانیه گام دوم و کلام حضرت آقا باید نقشه‌ی راهی نوشته شود و خود من در همین راستا ۵۷ مورد را آماده کرده ام. لذا راهیان نور باید نیروهایی را تربیت کند که بتواند در جامعه نقش آفرین باشد و در نهایتبتواند کادر طراز انقلاب اسلامی را تربیت کند و باید بیانیه گام دوم انقلاب به تشکیل حکومت حضرت مهدی (عج) منجر شود.

سردار غیبب پرور در پایان ضمن بررسی مشکلات راهیان نور و شنیدن نظرات و پیشنهادات حاضرین در جلسه افزود: مشکلات و بازسازی یادمان‌ها و زیارتگاه‌ها امری مهم است که باید بدان توجه شود و امیدوارم هر چه بیشتر به سمت راهیان نور مردمی پیش برویم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غلامحسین غیب پرور پهپاد آمریکا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمد حجازی و شهدای کنسولگری دمشق شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

سخنران این مراسم، حجت الاسلام نصرالله پور از اساتید حوزه علمیه قم گفت: در جامعه امروز بشری، رسانه یکی از مهمترین ابزار فرهنگ سازی است که قدرت اثرگذاری آن در رشد یا استحاله جوامع قابل مشاهده است.

حجت الاسلام نصرالله پور افزود: سال‌هاست که دشمنان اسلام با استفاده از ابزار رسانه تلاش می‌کنند اذهان عمومی جهان را نسبت به اسلام بدبین کنند.

او با اشاره به جواب مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی گفت: وعدۀ صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیرو‌های مسلح ایران یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد.

حجت الاسلام نصرالله پور تأکید کرد: با این تنبیه متجاوز علاوه بر جوابگویی به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اقتدار منطقه‌ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران در حد قدرت تثبیت شده بین المللی ظهور و بروز کرد به گونه‌ای که آمریکایی‌ها از عملیات تروریستی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران اظهار ندامت کردند.

دیگر خبرها

  • کنایه امام جمعه اردبیل به ادعای حمله اسرائیل به اصفهان /مگر کوادکوپتر قدرت دارد که مسیر دو هزار کیلومتری را طی کند؟
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • ادعای آسیب‌دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی کذب و عملیات روانی است
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • ادعاهای تل‌آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است