Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:35:06 GMT

«پیر مدیران» عامل بسیاری از مشکلات هستند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۱۲۳۹

«پیر مدیران» عامل بسیاری از مشکلات هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی نطق میان دستور، ضمن تشکر از سپاه پاسداران برای انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا، اظهار داشت: حماسه انهدام پهپاد آمریکایی را تبریک می‌گویم که شجاعت در تصمیم به انهدام آن به اندازه اصل توانمندی این اقدام ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه در گزارش مسئولان وضع اقتصادی خوب است اما در واقعیت تورم ۶۰ درصدی و بیکاری ۲۰ درصدی مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است، گفت: سیاست‌های حزبی و جناحی متأسفانه مانند خوره به جان همه شئون مملکت افتاده است و فساد در ورزش باعث شده که ورزش از پویایی و لذت تهی شود و حاشیه‌ها و هوچی گری‌هایش جایی برای متن نگذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه پیر مدیران عامل بسیاری از مشکلات و کاستی‌ها هستند، تصریح کرد: مدیران سالخورده و پا به سن گذاشته‌ای که پشت ادبیات و توصیه‌های معرفتی پنهان شده‌اند، راه را برای جوانان باز نمی‌کنند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه بسیاری از مدیران پیر ما تشنگان قدرت هستند نه شیفتگان خدمت، افزود: برخی از مدیران برای خودشان رانت ساخته‌اند در حالی که هیچ ثمری ندارند چرا که افرادی محافظه کار، فراری از ریسک و جسارت و عاشق جلسات بی خاصیت هستند و بهتر است که خودشان با احترام از زمین خارج شوند تا این همه گل به خودی نخوریم.

وی با بیان اینکه بی هیچ خلاقیت و انگیزه‌ای حداکثر خاصیت این مدیران حفظ وضع موجود است، گفت: این افراد اگر هم جایی برای جوانان باز کرده‌اند، مشخص می‌شود که آن جوان آقازاده‌ای است و به همین دلیل دستش را گرفته‌اند تا منافع خودشان را پیگیری کند.

نماینده مردم فریمان در مجلس با اشاره به اینکه مدیران سالخورده از بس شعار جوان گرایی داده‌اند، پیر شده‌اند، ادامه داد: این افراد در ظاهر از جوان گرایی دفاع می‌کنند، اما استدلال می‌کنند که مدیر جوان شایسته ای نداریم یا کم داریم.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه امیدواریم قانون منع به کار گیری بازنشستگان به طور دقیق اجرا شود، اظهار داشت: بنده و همکارانم در پیگیری این قانون عهد بسته‌ایم و آبرو کم‌ترین چیزی است که حاضریم بابت آن بپردازیم و کم نیستند مدیران پیر و سالخورده ای که به هر دلیلی شامل این قانون نمی‌شوند و برای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان باید چند صباح دیگری احوالشان را پرسید.

وی تصریح کرد: پیر مدیران در صف بازنشستگی باید بدانند که دیگر با سن و سال و مدل کاری آنان نمی‌توان مملکت را اداره کرد، البته نه پیر سالاری خوب است و نه جوان سالاری، باید شایسته سالاری کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اصرار برای ماندن در قدرت و چسبیدگی به میز شکل خوبی ندارد، خاطرنشان کرد: مردم زمان زیادی است که درخواست تعویض پیر مدیران و مدیران ناشایست با مدیران جوان را داده‌اند و باید سراغ جوان‌های مؤمن و انقلابی برویم.

کد خبر 4648690 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی صحن علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا

ممکن است ژاوی از تصمیم ۳ ماه قبل خود منصرف شود و فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا بنشیند

طرفداری | ۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرد که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

اعلام خروج ژاوی، شوک مثبتی به اردوی بارسلونا وارد کرد و این تیم موفق شد علاوه بر صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در لیگ نیز فاصله‌اش را با رئال مادرید کاهش داد و امیدهای قهرمانی را زنده کرد. هرچند بلوگرانا با قبول شکست برابر پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان کنار رفت و در ال کلاسیکو نیز نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند، اما مدیران بارسلونا از روند تیمشان طی هفته‌های اخیر رضایت دارند و از ادامه همکاری با ژاوی استقبال می‌کنند.

ژاوی چراغ سبز نشان داد

دقایقی قبل، رسانه موندو دپورتیوو اعلام کرد ژاوی به ماندن در بارسلونا چراغ سبز نشان داده و از مدیران باشگاه خواسته که جلسه‌ای در مورد ادامه همکاری با یکدیگر ترکیب بدهند‌. رابطه خوب مدیران بارسلونا با ژاوی و همچنین حمایت بازیکنان کلیدی ترکیب از این سرمربی جوان، عقب‌نشینی سرمربی آبی و اناری پوشان از تصمیمش را به یک احتمال جدی تبدیل کرده‌است.

به این شرط می‌مانم!

بر اساس خبرها، ژاوی تنها در صورتی حاضر می‌شود در بارسلونا بماند که باشگاه خواسته‌های او را برآورده کند. ژاوی می‌خواهد که ترکیب تیمش با اضافه شدن چند بازیکن مطرح مثل دنی اولمو تقویت شود و از مدیران باشگاه انتظار دارد که به خواسته‌های او جامه عمل بپوشانند. البته که مدیران باشگاه نیز قرار نیست خواسته‌های محال و غیرممکن ژاوی را برآورده کنند و انتظار دارند که این سرمربی جوان خودش را برای تداوم حضور در بارسلونا، با شرایط مالی باشگاه وفق دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند
  • نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد
  • دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت در شرق تهران
  • دستگیری عامل تنش در ورزشگاه سه هزار نفری ارومیه
  • جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد
  • جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری
  • دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت کمری
  • نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و جمعی از مدیران عامل هلدینگ‌های سرمایه گذاری
  • دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت کمری در شرق تهران