Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان قدس رضوی به منظور بررسی مشکلات تردد زائران و مجاوران امام رضا(ع) همراه با قائم مقام آستان قدس از حریم حرم مطهر رضوی بازدید کرد. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی ظهر امروز به منظور بررسی مشکلات تردد زائران و مجاوران امام رضا(ع) همراه با قائم مقام آستان قدس از حریم حرم مطهر رضوی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که از طریق حمل و نقل عمومی انجام شد، ضمن بررسی حضوری مشکلات ترافیک اطراف حرم، پارکنیگ‌ها، مسیرهای رفت و آمد زائران، ایستگاه‌های توقف اتوبوس و تاکسی به قائم مقام آستان قدس رضوی دستور داد نسبت به برطرف کردن مشکل پارکینگ و رفع موانع زیارت راحت زائران اقدامات لازم را پیگیری کند.

مروی در این بازدید خواست با بررسی کارشناسی، برنامه‌ریزی مناسب و همچنین هماهنگی و همکاری با شهرداری مشهد نسبت به تسریع در برطرف کردن مشکل پارکینگ با توجه به حجم گسترده زائران و نارضایتی های موجود، اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد.

تولیت آستان قدس رضوی: تربیت دانشجوی طراز انقلاب مهمترین وظیفه اساتید بسیجی استتعامل حداکثری با رسانه‌های در دهه کرامت در اولویت آستان قدس رضوی است‌تولیت آستان قدس رضوی: روحیه مقاومت و ایستادگی مردم سبب شده آمریکا جرأت حمله به ایران را نداشته باشد

همچنین با توجه به برخی موانع ایجاد شده در اطراف حرم و ایجاد مشکل برای تردد زائران به‌ویژه افراد ناتوان، از قائم مقام آستان قدس خواست با رعایت تدابیر امنیتی، ضمن برطرف کردن موانع، شرایط لازم برای زیارت راحت زائران فراهم شود و اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها بتوانند در نزدیکترین مکان به حرم مطهر، به زائران خدمت‌رسانی کنند. 

تولیت آستان قدس رضوی در پی گلایه زائران نسبت به کمبود ویلچر و طولانی بودن مسافت برای افراد ناتوان، ضمن بازدید سرزده از دفاتر تحویل ویلچر، دستور داد اقدامات لازم برای برطرف کردن کمبود ویلچر و خودرو زائربر در جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به زائران و مجاوران در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران بر تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه ای استان تهران تاکید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در امور استان تهران در جلسه معارفه مدیرکل جدید حوزه ریاست استان تهران در جمع روسای واحدهای این استان با اشاره به سند تحول دانشگاه اظهار داشت: در راستای اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه ازاد و با کمک همکاران واحدهای دانشگاهی استان باید سهم درآمدهای غیرشهریه‌ای استان را افزایش دهیم، با توجه به توانمندی استان تهران، انتظار بیشتری از این استان وجود دارد.

قائم مقام ریاست دانشگاه در ادامه، بر التزام همیت و جدیت روسای واحدها در کلیه امور جاری و حضور پررنگ و اثرگذار آنها بخصوص در بزنگاههای مهم تاکید کرد.

رنجبر با اشاره به اهمیت ساماندهی دانشجویان غیرایرانی تاکید کرد: استفاده بهینه از ظرفیت حداکثری واحدهای استان دراین خصوص لازم است.

در پایان این جلسه حکم مصطفی ملکی به عنوان مدیرکل جدید حوزه ریاست دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران به وی تقدیم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • طرح تعیین حریم گسل‌های قائم‌شهر به اتمام رسید
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد