Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سمیه طوسی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در نشست خبری که امروز در سالن اد اره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، گفت: این نمایشگاه در ۴۰ غرفه و با هدف ترویج عفاف و حجاب در جامعه با توجه به نیاز خانواده‌های متدین و بانوان علاقمند به پوشش زیبا و اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پوشش اسلامی باید زیبا باشد افزود:در این نمایشگاه غرفه دوخت چادر و لباس مجلسی با قیمت مناسب و غرفه تعویض چادر کهنه با مبلغی ناچیز، غرفه روانشناسی، تست سلامت، آتلیه عکس، کارگاه آموزش طراحی، دوخت، جواهر دوزی و چاپ نیز، اختصاص داده شد و در پایان به شرکت کنندگان گواهی فنی حرفه‌ای اهدا می‌شود.
طوسی گفت:برگزاری تلاوت قرآن مجید با حضور قاریان برتر زیر ۱۲ سال کشور با حضور صدا و سیمای مازندران، کافه گپ در باره مسایل روز جامعه و پاسخگویی به شبهات بازدید کنندگان، ایجاد فضای بازی و نشاط و مسالقات نقاشی ویژه کودکان و برگزاری جنگ شادی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.
علاقمندان می‌توانند از ۴ تا ۹ تیر ماه همه روزه حتی روز تعطیل از ساعت ۱۷ تا ۲۳ به نشای قائم شهر پل تلار مکان نمایشگاه بین المللی از این نمایشگاه دیدن کنند.
انتهای پیام/س   برپایی نمایشگاه مد لباس اسلامی در قائم شهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائمشهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی با سوء استفاده از روابط خصوصی با مامورین دولتی، کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، اخذ رشوه و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی خبر داد.    عباس پوریانی افزود: متهم با ادعای نفوذ در دادسرا و اداره دامپزشکی شهرستان قائمشهر، وعده کارسازی و رفع پلمب یک واحد صنفی با سوء استفاده از جایگاه اداری، در یک پرونده مرتبط با جرائم بهداشتی را داده بود.   وی ادامه داد: متهم در مرحله اول، مبلغی رشوه از فرد مذکور اخذ نموده و در ادامه نیز تعدادی سکه تمام بهار آزادی مطالبه کرد که با رصد دقیق اطلاعاتی و صدور دستور قضایی، متهم درحین ارتکاب جرم و پس از اخذ سکه ها، توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و سکه‌های مذکور از متهم کشف و ضبط شد.   رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا پس از تشکیل پرونده قضایی، متهم پس از تفهیم اتهام و اقرار به جرائم ارتکابی، با صدور قرار مناسب، روانه زندان شد.   پوریانی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای بررسی زوایای دیگر پرونده در حال انجام است، تصریح کرد: برخورد دستگاه قضایی استان با هرگونه فساد، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تحریم غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز از طرف هنرمندان اسراییلی
  • استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه دفاعی بغداد
  • هنرمندان اسراییلی غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز را نگشودند
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • برپایی نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان در دهق
  • آمادگی ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف