Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:38:52 GMT

آوار منزل قدیمی در پایتخت ۲ مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۱۵۲۷

آوار منزل قدیمی در پایتخت ۲ مصدوم داشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا توضیح داد: ساعت ۱۲:۲۱ امروز حادثه آوار در خیابان لشکر نظام آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۲ ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: ۲ کارگر در حال تخریب این منزل ۲ طبقه قدیمی بودند که یکباره سقف‌ها و بخش‌های داخلی این منزل ریزش کرده و کارگران زیرآوار گرفتار شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند اولین کارگر را زنده اما مصدوم از زیرآوار خارج کرده بودند اما دومین کارگر زیر آوار گرفتار بود که آتش نشانان با تشخیص به موقع حضور کارگر عملیات آوار و خاک برداری را آغاز کردند و پس از دقایقی کارگر زنده اما مصدوم از زیرآوار خارج شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از مالکان بناهای قدیمی خواست که هنگام تخریب این منازل از پیمانکاران و کارگران باتجربه استفاده کنند.

وی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان اعلام کرد و گفت: سهل انگاری کارگران و همچنین رعایت نکردن اصول ایمنی هنگام عملیات تخریب از عوامل مهم بروز این گونه حوادث است.

محله نظام آباد در شرق تهران قرار دارد و بناهای قدیمی زیادی در آن وجود دارد.

تهرام/‌۷۲۴۳/‌‬ ۱۰۰۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش آوار در مرغداری جاده ساوه - بوئین زهرا یک کشته برجا گذاشت

علیرضا شهرجردی گفت: این حادثه حدود ساعت ۱۶ گزارش شد و عوامل امدادی بلافاصله به محل اعزام شد.

وی بیان کرد: در این حادثه دیوار حائل بین ۲ سوله نگهداری خوراک دام (ذرت و سویا مجتمع مرغ زرند) به دلیل انباشت بار بیش از اندازه ظرفیت سوله تخریب و روی یکی از کارگران مجتمع (از اتباع افغان و حدود ۲۰ساله) آوار شد که متاسفانه منجر به فوت او در صحنه حادثه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: جنازه این فرد با استفاده از ست هیدرولیک از میان آوار بیرون کشیده شد و پس از تایید فوت توسط عوامل اورژانس، تحویل نیروی انتظامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مرگ یک کارگر بر اثر سقوط آوار سنگ
  • بازنشسته شدن پیش از موعد یک هزار و ۷۴۷ کارگر مشاغل سخت در لرستان
  • کارگر ایرانی ارزان‌ترین نیروی کار منطقه است
  • بیش از ۱۷۰۰ کارگر لرستانی در مشاغل سخت و زیان‌آور بازنشسته شدند
  • پایه حقوق کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • دو مصدوم بر اثر ریزش آوار و سقوط از ارتفاع یک ساختمان قدیمی در سبزوار
  • ۳ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در اتوبان قم به تهران
  • حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟
  • جزئیات ۲ حادثه مرگبار در پایتخت
  • ریزش آوار در مرغداری جاده ساوه - بوئین زهرا یک کشته برجا گذاشت