Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  ارسلان شکری با اشاره به ‌بهسازی و آسفالت ۳۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده در سال جاری گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای اجرای نهضت آسفالت و‌ ساماندهی و ایمن سازی تقاطع حیدر آباد نقده به صورت امانی و‌ پیمانی در صورت تامین اعتبار و اجرای آسفالت از منابع استانی آمادگی کامل را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شکری گفت : لکه گیری و روکش آسفالت محور محمدیار  - نقده ، بهسازی و روکش آسفالت و نیز تعریض و بهسازی محور نقده - اشنویه از مهمترین پروژه های راهداری در دست اجرای شهرستان نقده است.

 شکری به برنامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان نقده اشاره کرد و افزود: در کنار این طرح، خط کشی محورهای ارتباطی وحذف نقاط پر تصادف جاده های این شهرستان در دستور کار قرار دارد که حذف سه نقطه پر تصادف دوآب ، پیچ عبرت و قارنا از جمله این نقاط در محور نقده - پیرانشهر را شامل می شود.

 این مقام مسئول در پایان به آغاز نهضت آسفالت راههای روستایی استان  با رویکرد حداکثر برخورداری با کمترین حجم عملیات و هزینه و با اولویت محورهای آنتنی و آمادگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این خصوص اشاره نمود و گفت: امید است در آینده ای نزدیک شاهد تحول شگرف در بهسازی راههای روستایی باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راهداری نقده آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم- جعفرآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مسعود زوارزاده، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان جعفرآباد با اعلام آغاز عملیات اجرایی طرح بهسازی ابتدای آزادراه قم- جعفرآباد گفت: این طرح به صورت امانی و به طول ۷۰۰ مترمربع، به عرض ۱۵ متر از اول اردیبهشت ماه امسال آغاز و تاپایان همین ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: قطعه درحال بهسازی درابتدای بزرگراه قم- جعفرآباد، روبروی بوستان نبوی (صدری سابق) واقع شده است.

زوارزاده با بیان اینکه بزرگراه قم- جعفرآباداز سویی یکی از محور‌های مهم و کریدوری استان قم با استان مرکزی و از سویی دیگر راه دسترسی شهرستان جعفرآباد و توابع آن که ازقطب‌های کشاورزی و دامداری استان است می‌باشد گفت: تردد انواع ماشین آلات نیمه سنگین، سبک، ادوات کشاورزی و ... درطول این بزرگراه ضرورت ارتقا و بهسازی آن را دوچندان نموده و درهمین راستا شاهد اجرای طرح‌های عمران جاده‌ای بزرگی درطول راه‌های این شهرستان بوده ایم.

وی افزود: موقعیت مکانی این قطعه از بزرگراه موجب شده گا‌ها درفصول بارشی سال شاهد آبگرفتگی آن ازسویی و تخریب سطوح آسفالتی آن به دلیل ترمز‌های منقطع خودرو‌ها به دلیل ورود به حوزه شهری از سویی دیگر باشیم.

 

دیگر خبرها

  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • آغاز طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم- جعفرآباد
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲