Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: امسال جشنواره گرافیک رضوی در استان با ساختار جدیدی به صورت کارگاهی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حسین مسگرانی» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: در آستانه دهه کرامت هستیم؛دهه کرامت از ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آغاز می شود و تا میلاد امام رضا علیه السلام ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برنامه هایی را در حوزه فرهنگی و هنری در دهه کرامت داریم، افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی منسجم پی گیر ویژه برنامه های دهه کرامت بوده زیرا که این دهه در شورای فرهنگ عمومی به تصویب رسیده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه ویژه برنامه های دهه کرامت بازخورد خوبی داشته است، ادامه داد: بخشی از فعالیت های دهه کرامت، مردمی است؛ دستگاه های اجرای در این بخش کار هماهنگی را انجام می دهند و هیچ دخل و تصرفی در آن ندارند.

 

مسگرانی از حضور کاروان های زیر سایه خورشید و سفیران کریمه اهل بیت علیه السلام در دهه کرامت سیستان و بلوچستان خبر داد و  گفت: کاروان های زیر سایه خورشید و سفیران کریمه اهل بیت علیه السلام در استان برنامه های متنوعی را خواهند داشت.  

 

وی با بیان اینکه ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد ستاد برگزاری جشن های دهه کرامت را برعهده دارند، افزود: مراسمات جشن در مساجد مزین به نام حضرت امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها و خدمات درمانی رایگان از جمله ویژه برنامه دهه کرامت است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به جنبش نذر شادی اشاره کرد و یادآور شد: ستاد کانون های فرهنگی و هنری به دنبال آن است که با نذر شادی مردم را در انجام کارهای خیرخواهانه در ایام دهه کرامت تشویق کند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت مجلس مسجد بیرجند خطبه های نماز جمعه کانون های مساجد خبرگزاری شبستان خراسان جنوبي نذر شادی حضرت معصومه دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم

 به گزارش جماران؛ معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب، کار اجرایی انجام نمی‌دهیم؛ دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور روز چهارشنبه ( ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه جلسه هیئت‌دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملاً نمی‌توانیم در مسئله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که سال گذشته در این زمینه، توسط معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری انجام شد، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود تا آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار کنند و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر