Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالخالق برزگرزاده ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه و پیشرفت بوشهر نیازمند همکاری و مشارکت مردم و همه مسئولان است و باید زمینه توسعه مشارکت‌ها در این خصوص فراهم شود.

وی توسعه سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را یک ضرورت دانست و ادامه داد: یکی از نیازهای اساسی در راستای توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی، تسهیل در روند سرمایه‌گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر لزوم کاهش بروکراسی معمول اداری در بوشهر، اضافه کرد: در همین راستا بایستی کمیته پاسخگویی سریع به داوطلبان سرمایه گذاری در بوشهر تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از فرآیندهای پاسخگویی موجب انصراف سرمایه‌گذاران توانمند می‌شود، بیان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران نباید منحصر به شعار باشد و باید ساز و کار حمایتی مناسب تعریف شود.

برزگرزاده با اشاره به نیاز بوشهر به استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف، خاطرنشان کرد: شورای شهر نیز این موضوع را درک کرده و با روی گشاده پذیرای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خواهیم بود.

کد خبر 4648782

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شورای شهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بهرنگ قربانی، افزود: این دفترچه‌ها به استناد طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های اتباع خارجی در زنجیره تولید، چاپ شده و در اختیار دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان فارس قرار گرفته است.
او ادامه داد: دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی دارای مهلت و اعتبار ۶ ماهه  است که پس از بررسی وضعیت فرد سپرده گذار، قابل تمدید است.
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، در خصوص ضریب امنیتی دفترچه‌ها هم گفت: ضریب امنیتی این دفترچه‌ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی، شماره سریال، مُهر برجسته، امضا و مشخصات فردی تبعه ،بسیار بالا و غیر قابل جعل است.

قربانی افزود: از جمله مزایای افتتاح حساب از سوی اتباع ،امکان دریافت دفترچه اقامت قابل تمدید از سوی اتباع، سپرده‌گذاری، استفاده از بیمه تکمیلی درمان، بیمه حوادث، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه آتش‌سوزی و استفاده از صندوق ذخیره تسهیلات فرزندان اتباع خارجی است.

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل اشتغال و ازدواج
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج
  • درخشش طلا در سبد سرمایه‌گذاران ایرانی
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند
  • شهرک‌های سرمایه‌گذاری دانش بنیان اقتصادی در بوشهر ایجاد شود
  • اجرای ۸۷ پروژه گردشگری در استان اردبیل